Aviseringar
Rensa alla

4500 kr rikare


Ämnesstartare

Libertad:

Jag fick jättemycket julklappar av mamma, trots att hon nästan började grina igår över att hon knappt klarar sig.

Skuldkänslor, here we go.

Sånt där är asjobbigt.

Verkligen. Mina föräldrar har det hyffsat knapert nu också i och med skilsmässa, bostadsbyte osv., samtidigt lägger de way för mycket på julklappar till mig och lillebror (och skaffar inte varandra något alls heller till förmån för oss). [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de är snart uppköpta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Devon:

Min flickväns pappa är iofs helskön, när min flickvän var liten brukade hennes pappa och någon kompis åka ut och plocka 'sådan där svamp som man inte har till maten'. [bigsmile]

Hahaha, trippa med sin dotter. Fint.[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

Mina föräldrar har det hyffsat knapert nu också i och med skilsmässa, bostadsbyte osv., samtidigt lägger de way för mycket på julklappar till mig och lillebror (och skaffar inte varandra något alls heller till förmån för oss). [n]

Same shit, typ. 😐 Mina föräldrar separerade för kanske 8-9 månader sen, farsan klarar sig bra men morsan har kvar en stor villa och måste försörja sig själv och syrran på en rätt dålig landstingslön.

Så jävla svårt att ens prata om det också, de blir mest bara upprörda och ledsna. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Så jävla svårt att ens prata om det också, de blir mest bara upprörda och ledsna. [sad]

Förnekelse typ. Bah. [n]


   
SvaraCitera

Hezkirin:

Fick 500kr av min mormor som hon inte har råd med egentligen, men fick inte ge tillbaka.

Känner igewn mig. ångest....du får baka en kaka till henne[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

60.000 kronor rikare. -Katching-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

GoodbyeKitty:

60.000 kronor rikare. -Katching-

[wink][wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera