Elmas:
1. Ålder?
17.
Elmas:
2. Bryr du dig om storleken på din flickväns bröst?
Nej.
Elmas:
3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)
Nej.
Elmas:
4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
Ja, lite.
Elmas:
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form, storlek osv)?
Vet inte, vad kan man göra åt det liksom..
1. Ålder? 17
2. Bryr du dig om/tänker du ofta på storleken på dina bröst? ibland
3. Bryr du dig om hur din pojkväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form, storlek osv) Tragiskt nog ja, alltihop
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp? Ibland, men oftast får jag komplimanger, så jag har iaf slutat noja så mkt.
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form osv)?
Litegrann, men inte speciellt mycket, orka?
. Ålder?
19
Vet inte faktist , aldrig gjort innan (varit singel i 3 dagar bara, så vet inte ^^)
3. Bryr du dig om hur din flickväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form osv)
Bara det inte ser ut och luktar som mordor så
4. Brukar du tänka på hur din flickvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
Nej
Nej , som sagt , inte mordor
1. 15, fyller 16.
2. Ja
3. Ja
4. Ja
5. Ja
1. Ålder? 19
2. Bryr du dig om/tänker du ofta på storleken på dina bröst? ja
3. Bryr du dig om hur din pojkväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form, storlek osv) aldrig haft ngn pojkvän
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
nej
EnsamFlickaVärlden:
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp?
ja
Elmas:
1. Ålder?
16
Elmas:
Föredrar lite mindre än stora; men egentligen nej
Elmas:
Nej, inte direkt
Elmas:
De får tycka vad de vill
Elmas:
Lite, men inte så mycket
1. Ålder? 14 år
2. Bryr du dig om/tänker du ofta på storleken på dina bröst? när jag duschar och när jag inte har bh på mig (tex när jag ska sova) tänker jag mycket på det, ja..
3. Bryr du dig om hur din pojkväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form, storlek osv) bryr mig inte mycket
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp? ja
5. Bryr du dig om hur du själv ser ut där nere (form osv)? nej, ingen ser ändå det utom jag 😛
Elmas:
1. Ålder?
18 snart 19
Elmas:
Nej
Elmas:
Aldrig tänkt på det så nej I guess.
Elmas:
Vem gör inte det?
Elmas:
Se 4.
1. Ålder? 21 snart
2. Bryr du dig om/tänker du ofta på storleken på dina bröst? då o då.. men jag får nog va nöjd med de jag har 🙂
3. Bryr du dig om hur din pojkväns könsorgan ser ut? (inte rakad eller ej, utan form, storlek osv) nej
4. Brukar du tänka på hur din pojkvän uppfattar eller hur andra kommer att uppfatta din kropp? det e nog rätt tydligt för alla hur min kropp ser ut
Nej. Det e nog en bra form så:)
Tråden låst på grund av inaktivitet