God bless the bosnian bytesekonomi.
Fint nu kan jag inte sluta tänka på den här:
Fan nu blev man ju sugen på en flaska med dragspel i bakgrunden på en kulle i hembyn.
Nässpray, hostmedicin, papper, datorn & Playstation.
dazed:
CNNStarkt kaffe av den typ vars koffeinstinna ångor dödar bananflugor och liknande i dess närhet.
Man In The Long Black Coat, denna briljanta, stämningsfulla Bob Dylanlåt från Oh Mercy (1989)
Simpsonavsnitt
Skruvmejslar och trasig (iaf snart) elektronik i en djävulusisk kombination
cnn har politiskt vridna nyheter. bbc please.
Oftast när jag är sjuk brukar precis allt smaka skit rent utav. Därför blir det oftast blåbärssoppa som är lätt att få ner. Kanske äter några kokta potatisar i hungerdämpande syfte. Dricker också sanslöst många liter Ramlösa med granatäpple smak.
Blir några avsnitt från min favorit tv serie Mad men.
jag är aldrig sjuk.
musik, sängen, rösten, serier och varma drycker. Som vilken som helst annan sjukling.
dator/telefon
vatten...
dåliga serier
duschar
dåliga filmer
Mat
Mobilen
Mat
Mat
&
Mat
När jag är sjuk missbrukar jag min säng, mtv (dåliga såpor), halstabletter (oavsett halsont eller ej) och min katt (han heter Tass och är världens gosigaste hiiihi).
ceka92:
cnn har politiskt vridna nyheter. bbc please.
Det blir alltid vridet när du presenterar nyheter, när du ska göra ett nyhetsurval inte minst. Sedan intresserar jag mig för båda propaganda och nyheter från "där det händer", tex när CNN var med rebeller i Libyen och stormade palatset i Tripoli tex.
absentthinking:
När jag är sjuk missbrukar jag min säng, mtv (dåliga såpor), halstabletter (oavsett halsont eller ej) och min katt (han heter Tass och är världens gosigaste hiiihi).
Jag och brorsan brukar slå över på MTV någon gång i halvåret och ha vadslagning om hur snart någon kommer att börja gråta när det är "made" och allt vad det heter.
Är aldrig sjuk pga. är en viking.