passaro:
Haha, fin källa. 'Secret plot'.
Vissa borde läsa mer om källkritik här inne, dvs i princip alla i denna tråden.
Sant dock.
z i n:
Ja, tror inte du också det? Om du nu inte gör det utan tror att det är bättre att bo i Afrika, varför flyttar du isåfall inte dit?
Bättre att hjälpa dom på plats en att förstöra hela Europa
Skartak:
Bättre att hjälpa dom på plats en att förstöra hela Europa
Ur deras perspektiv? Det tror jag knappast, många gånger svårare att bygga upp deras egna länder.
Jag tycker att vi gör Afrika till europeiska kolonier igen. Det fungerade fint
Comhem:
Det fungerade fint
Kongo håller inte med.
så om några år kommar alla europeiska kvinnor vara förslappade?
Norse Rite:
ch det är ju skit bra, bara för en världsdel som europa är väldigt bekvämt så måste alla människor komma. Ska det vara så jävla svårt att ta reda på sin egen skit!
är du helt jävla dum i huvudet, p17? varför tror du att europa är bekvämt och att afrika är ett jävla helvete? ibland tvivlar jag verkligen..
CUBIC_Cube:
varför tror du att europa är bekvämt och att afrika är ett jävla helvete?
Tja, Afrika är väl knappast paradiset. Norden och vissad elar av Europa är riktigt trevligt, det går inte att komma ifrån.
ClosingTime:
Tja, Afrika är väl knappast paradiset. Norden och vissad elar av Europa är riktigt trevligt, det går inte att komma ifrån.
va?
CUBIC_Cube:
va?
Vad förstod du inte?
CUBIC_Cube:
är du helt jävla dum i huvudet, p17? varför tror du att europa är bekvämt och att afrika är ett jävla helvete? ibland tvivlar jag verkligen..
Uaaaw!
CUBIC_Cube:
Ja vi i väst har ju faktiskt hjälpt till med Afrikas förfall, som i Rhodesia t.ex. Sveriges stat stöttade svarta nationalister, vilket slutade i att flera 1000 oskyldiga människor mördades, Rhodesia blev ju senare Zimbabwe också, där blir vita bönder förföljda. Dom som stöttade dessa terrorister var ju då Sverige och dom flesta kommunistiska stater i världen. Det må ha varit en diktatur men den fungerade bättre iallafall
Skartak:
som i Rhodesia t.ex.
det vet jag ingenting om, men det låter hemskt. syftade snarare på kolonialiseringen av afrika som bedrevs av dom imperialistiska europeiska länderna i över hundra år.
CUBIC_Cube:
det vet jag ingenting om, men det låter hemskt. syftade snarare på kolonialiseringen av afrika som bedrevs av dom imperialistiska europeiska länderna i över hundra år.
Mjo, det tragiska var ju att vänstern ville stoppa det så desperat eftersom det var en diktatur
Tråden låst på grund av inaktivitet