Notifications
Clear all

6 pack

Ska du ha ett sexpack med muskler eller bara ett sexpack för syns skull?
Av vilken anledning de än må vara så måste du få bort underhuds fettet, detta görs lättast genom att du springer/motionerar mycket samt tränar magmusklerna.
Att göra 400 situps om dagen skulle inte jag rekommendera alls. Det du kan göra ifall du klarar så mycket är istället att lägga på lite vikter när du gör situps. Jag själv använder mig av en 10 kilos vikt och gör situps i cirkus 45grader. säg att du gör 3-4 set x 15-20 reps plus att du springer 2.5 till 5 km så ofta som möjligt så ska du nog se att det ger resultat.[y]

ReplyQuote
p3tt3r

I princip, för att ha synliga muskler, få bort kroppsfettet, börjar bli segt att folk tror att situps gör mirakel...

ReplyQuote
Topic starter

p3tt3r:

börjar bli segt att folk tror att situps gör mirakel...

Välkommen till UM. [cheers]

ReplyQuote

gör som alla andra 14åriga pojkar
matvägra tills du får sexpack och pinnsmala armar (det är ju sexpacket som avgör om du är vältränad right??)

ReplyQuote
p3tt3r

Pappbox:

(det är ju sexpacket som avgör om du är vältränad right??)

Glöm inte att kvinnorna tror dom är biff och all that också! Med ett sexpack that is..

ReplyQuote
Topic starter

hampuskw:

Hjälper det med att man gör 400 sit ups om dagen ?

beror på

ReplyQuote

p3tt3r:

Glöm inte att kvinnorna tror dom är biff och all that också! Med ett sexpack that is..

Yep, thats right

ReplyQuote
Topic starter

hampuskw:

Hjälper det med att man gör 400 sit ups om dagen ?

Ja.

HAHHAHA.

ReplyQuote

Det räcker väl att du kör 25 situps 4 gånger, varannan dag, så tränar du magen bra, fast kan får itne ha mer än 10% kropps fett för att magrutorna ska börja synas,
Mvh Johan

ReplyQuote

du får inte heller glömma att alla är precis likadana, allt som fungerar för mig fungerar för dig, vi är genetiska kopior! vi har exakt samma fettmängd över armarna, mage, rygg, ben ja över hela kroppen! [rolleyes]

ReplyQuote

över 9000 / veckan löser det mesta..[rolleyes]

ReplyQuote
Topic starter

Tror inte han orkar 400 situps om dagen

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote