*StarNoStar*:
idag är jag 20 år och har fortfarande små och _fasta_ bröst.
klart du har det, du använder ju bh i onödan.
Jag har 65-70AA/A... Har icke-vadderade behåar utan bygel för att bröstvårtorna inte ska synas, that's it. Jag har i princip inga bröst att tala om egentligen, och jag ska fylla arton om ett halvår...
Men sexualiseringen av barn är äcklig.
Och kom nu inte och säg att jag kommer att få hängbröst av det, för det kommer jag inte. En period såg jag ut som en gamling i kroppen med revben som lyste igenom brösten och senor överallt, då borde jag ha haft hängbröst va? Nej, de var helt enkelt för små för det. Lös hud behövs för hängbröst...
Såg några 65 AA på Gekås igår. brevid dem såg jag två tjejer i kanske... 10-12årsåldern, som sa "asså, jag tar bara denhär, jag tänker INTE prova "
Då fnissade jag.
Men ändå, jag minns hur mkt jag längtade efter att ha nog mkt bröst för att kunna ha bh. Mor min var en bra mor och köpte mig toppar tills jag lyckades fylla 70A. Jag tycker hon gjorde rätt, fast ändå, vill barnen ha bh kan de väl få det? Hur mkt man som "äldre" kan störa sig så är det ju upp till dem, att se tillbaka på sin mellanstadietid som wannabe och fnissa?
Vadå använd bh förfan
Emmelipemmeli:
Gekås
Bor du här i närheten?
Tickstart:
Bor du här i närheten?
Nej, spenderade 30 mil i bil, enkel resväg
Emmelipemmeli:
Nej, spenderade 30 mil i bil, enkel resväg
Dumma tjej.
Tkr också det är rätt dumt, wtf, behån fyller ju liksom ingen funktion då ens.
Tickstart:
Dumma tjej.
får jag anmäla dig för personangrepp eler kränkning nu?
men halllÅ???? man kanske vill dölja sina nipples
Emmelipemmeli:
får jag anmäla dig för personangrepp eler kränkning nu?
Åh, jackans!
Tråden låst på grund av inaktivitet