Aviseringar
Rensa alla

65-jävla-tusen

passaro:

Haha, aw. Inte än.

du måste förvarna innan![no-no][wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no] Bad Emil gissa hur många inlägg du skrivit, han gissade på 12.000. [rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Om jag kunde, eller... jag har panikångest, mest för att det börjar bli så mörkt ute. Jag klarar inte av det.

Gött. Vad gör du i höst?

Jaha =(

Jag pluggar, jobbar och tränar. Kommer dö. Du då? Plugg iofs.

Blivande_japan:

du måste förvarna innan![no-no][wink]

Ska försöka. ^^

Geigerzähler:

[no-no] Bad Emil gissa hur många inlägg du skrivit, han gissade på 12.000. [rolleyes]

Lulz, ibland är han bara sämst. Ibland. Fast du är lite sämre pga att du tydligen inte gillar Spartacus.[no-no]

SvaraCitera

passaro:

Jaha =(

Jag pluggar, jobbar och tränar. Kommer dö. Du då? Plugg iofs.

Jag kommer dö mest 🙁 Samma, förutom att jobba. Då kan vi klaga tillsammans.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Lulz, ibland är han bara sämst. Ibland. Fast du är lite sämre pga att du tydligen inte gillar Spartacus.[no-no]

Ja, han är ganska sämst ibland. MEN jag är BÄST för jag tålde inte de värdelösa "special effekterna" i den där jävla serien, trodde att man kommit lite längre inom tekniken än så faktiskt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

MEN jag är BÄST för jag tålde inte de värdelösa "special effekterna" i den där jävla serien, trodde att man kommit lite längre inom tekniken än så faktiskt.

Behövdes ju inga större eller bättre specialeffekter, så det är väl ändå skitsamma, typ.

Sagitta:

Då kan vi klaga tillsammans.

Lookin' forward to it.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Behövdes ju inga större eller bättre specialeffekter, så det är väl ändå skitsamma, typ.

Blodet var ju bara skrattretande, klarar ej av sådant slarv. Vill ha välgjorda serier. [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Blodet var ju bara skrattretande, klarar ej av sådant slarv. Vill ha välgjorda serier. [no-no]

Haha, ja, okej då, där kan jag hålla med dig.

SvaraCitera

passaro:

Lookin' forward to it.

Jag är mest rädd. Jag skulle gärna ta emot en kram dock.

SvaraCitera
blum
 blum

grattis mannen, helt ärligt x)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Jag är mest rädd. Jag skulle gärna ta emot en kram dock.

För?
*kram*
bästa jag kan ge just nu. =(

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

grattis mannen, helt ärligt x)

HAHAHAHA OH OH!!!

Så gick den till! Satt och funderade på det där häromdagen, blev tokig att jag inte kom på det, helt ärligt x)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fy FAN!

SvaraCitera
blum
 blum

passaro:

HAHAHAHA OH OH!!!

:DDD

passaro:

Så gick den till! Satt och funderade på det där häromdagen, blev tokig att jag inte kom på det, helt ärligt x)

Trodde inte du skulle komma ihåg, så skulle jag se ut som ett mongo, helt ärligt x)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

Trodde inte du skulle komma ihåg, så skulle jag se ut som ett mongo, helt ärligt x)

Klart att jag gör, vi spammade runt det där som fan ett tag in the old days, helt ärligt x)

SvaraCitera