Aviseringar
Rensa alla

65-jävla-tusen

passaro:

Haha, aw. Inte än.

du måste förvarna innan![no-no][wink]

SvaraCitera
Ämnesstartare

[no-no] Bad Emil gissa hur många inlägg du skrivit, han gissade på 12.000. [rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Om jag kunde, eller... jag har panikångest, mest för att det börjar bli så mörkt ute. Jag klarar inte av det.

Gött. Vad gör du i höst?

Jaha =(

Jag pluggar, jobbar och tränar. Kommer dö. Du då? Plugg iofs.

Blivande_japan:

du måste förvarna innan![no-no][wink]

Ska försöka. ^^

Geigerzähler:

[no-no] Bad Emil gissa hur många inlägg du skrivit, han gissade på 12.000. [rolleyes]

Lulz, ibland är han bara sämst. Ibland. Fast du är lite sämre pga att du tydligen inte gillar Spartacus.[no-no]

SvaraCitera

passaro:

Jaha =(

Jag pluggar, jobbar och tränar. Kommer dö. Du då? Plugg iofs.

Jag kommer dö mest 🙁 Samma, förutom att jobba. Då kan vi klaga tillsammans.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Lulz, ibland är han bara sämst. Ibland. Fast du är lite sämre pga att du tydligen inte gillar Spartacus.[no-no]

Ja, han är ganska sämst ibland. MEN jag är BÄST för jag tålde inte de värdelösa "special effekterna" i den där jävla serien, trodde att man kommit lite längre inom tekniken än så faktiskt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

MEN jag är BÄST för jag tålde inte de värdelösa "special effekterna" i den där jävla serien, trodde att man kommit lite längre inom tekniken än så faktiskt.

Behövdes ju inga större eller bättre specialeffekter, så det är väl ändå skitsamma, typ.

Sagitta:

Då kan vi klaga tillsammans.

Lookin' forward to it.

SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Behövdes ju inga större eller bättre specialeffekter, så det är väl ändå skitsamma, typ.

Blodet var ju bara skrattretande, klarar ej av sådant slarv. Vill ha välgjorda serier. [no-no]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Blodet var ju bara skrattretande, klarar ej av sådant slarv. Vill ha välgjorda serier. [no-no]