hur många kalorier har jag ätit hittils idag?????? 666!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alltså detta e galet jag LOVAR att jag e efterfölj av djävulen
Hur kan du ha sådan koll på varenda kalori? Jag förstår inte ens hur man räknar ut. Om man äter typ två potatisar... hur veta exakt? De är ju olika stora varje gång.
krasch:
Om man äter typ två potatisar... hur veta exakt? De är ju olika stora varje gång.
Man väger dem innan!
krasch:
Hur kan du ha sådan koll på varenda kalori? Jag förstår inte ens hur man räknar ut. Om man äter typ två potatisar... hur veta exakt? De är ju olika stora varje gång.
maaan lägger potatisarna på en gramvåg och knapprar in på en livsmedelsgrej så kmr d upp typ 80 g potatis = !!!!!
är medlem på matdagboken.se
men är ju inte ABSOLUT exakt
Buddah:
Man väger dem innan!
Lounge fact:
maaan lägger potatisarna på en gramvåg och knapprar in på en livsmedelsgrej så kmr d upp typ 80 g potatis = !!!!!
Vad bökigt.
har bara ätit 200
ska snart äta typ 500 till dock : c
Palla räkna kalorier! =)
Ät en till
davvelito:
Palla räkna kalorier! =)
Bättre att äta snabbmat än nyttig mat, för kalorierna står åtminstone på förpackningen då..så slipper man väga varenda spaghettistrå.
krasch:
Vad bökigt.
nja lite om man käkar en maträtt typ, väga varje grej
men man får bra koll på va saker innehåller!!
farbror gugge:
ska snart äta 500 till dock : c
ah dåsa har ätit frukost, mellis och middag på d derUU
davvelito:
Palla räkna kalorier! =)
ah iaf nu när jag bantar
Chibibbi:
Bättre att äta snabbmat än nyttig mat, för kalorierna står åtminstone på förpackningen då..så slipper man väga varenda spaghettistrå.
är ju ej jobbigt att väga spaghetti XD