isola:
Hur skulle DU hjälpa henne med att sluta kissa på sig? Tvivlar på att du är läkare.
om jag ska vara ärlig så hade jag inte tänkt så långt än. jag ville bara vara hjälpsam 🙂
men nu när jag tänker på det så tror jag knappast att det kan vara så svårt att fixa, behövs ingen läkare. det är ju som hon sa en vana och alla vaner går att fixa.
Spader8:
Fy fan vad jag är trött på att höra denna meningen. Så fort man inte uttrycker sig som en bäbis blir man anklagad gör att göra sig märkvärdig.
Stor skillnad på bäbisspråk och att medveten använda svårare ord än nödvändigt för att verka begåvad. Jag köper inte sån skit, för mediakatt vet precis vad hon håller på med men vill inte erkänna det. Det hon gör är ju perfekt politiskt korrekt.
700 000 brudar är egentligen Ivar Kreuger
mvh jazzbruden
EDIT: OBS ÄR EJ IVAR KREUGER UTAN "FRÄSCH" BRUD!!!
Roligt (men väntat) hur vissa här genast börjar att kämpa motströms mot naturens ojämställda krafter,
Simma lugnt!
vhfaj:
Roligt (men väntat) hur vissa här genast börjar att kämpa motströms mot naturens ojämställda krafter
Meningen med livet är ju att kämpa o gå motströms... eller hmm, är det kanske istället så att gå motströms gör livet meningsfullt? Äh jag blandar ihop dom ^^ Välj själva
hade glömt dig mvh necromannen!!!