TZ Arietis:
Det är väl för att vi närmar oss inlärningen på ett annat sätt, fokuserar på andra områden etc.
Förstår inte riktigt vad du menar, men man räknar mycket på helt olika sätt. Min pappa har aldrig kunnat hjälpa mig med matten som yngre då vi har räknat på helt olika sätt och inte förstått varandra.
SannaaK:
Förstår inte riktigt vad du menar, men man räknar mycket på helt olika sätt. Min pappa har aldrig kunnat hjälpa mig med matten som yngre då vi har räknat på helt olika sätt och inte förstått varandra.
De använder samma tecken och följer samma lagar, så jag förstår inte alls hur det där skulle fungera.
SannaaK:
Min pappa har aldrig kunnat hjälpa mig med matten som yngre då vi har räknat på helt olika sätt och inte förstått varandra.
Det som kan skifta är väl divisionen? Resten är väl samma?
JejeX:
Det som kan skifta är väl divisionen?
Hur då, menar du?
TZ Arietis:
Hur då, menar du?
Men det kan vara liggande stolen och sånt. Vet inte vad de andra sätten heter. De verkar lära ut lite olika i skolan.
JejeX:
Men det kan vara liggande stolen och sånt. Vet inte vad de andra sätten heter. De verkar lära ut lite olika i skolan.
Aha, ja, jo, men då handlar det iofs ändå bara om vilka flummiga metoder man använder och inte om någon fundamental skillnad.
TZ Arietis:
Aha, ja, jo, men då handlar det iofs ändå bara om vilka flummiga metoder man använder och inte om någon fundamental skillnad.
Nej, det är sant.
Har aldrig påstått annat heller, säger bara att han inte förstår matten i sverige.
fan att man ska behöva förklara så jävla invecklat på den här sidan, är ni allihopa helt jävla tröga eller? något måste man väl förfan kunna hajja själv.
Tråden låst på grund av inaktivitet