Aviseringar
Rensa alla

9 frågor till tjejer

1. Ålder? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? Den funkar bra, så japp!
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen? lite mindre "grov" i axlar och höfter...
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja, storleken är bra (75D). Bara det att de ser små ut på mig [blush] Breda axlar som sagt.
5. Är du nöjd med ditt kön? eeeeh, ja?
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? lite grann
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? nej.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
nepp! Eller jo, om en brutalt fet människa kommer in näck och ställer sig bredvid en i duschen är det klart jag tänker "fan vad smal jag är jämfört med henne"
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Slänger handduken och kliver på den [y]

SvaraCitera

1. Ålder?? 19
2. Är du nöjd med din kropp ? Så där...
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Lite fastare bröst!
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Ja
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? vet inte
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar Ja!!! omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Oftast[smile]

SvaraCitera

1. Ålder?? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? Ja 🙂
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? ja lite små grejer
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Nja dem är så småå
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Nej ALDRIG
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Nej
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?nej
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) nope, aldrig

SvaraCitera
Pocky

1. Ålder??
20.
2. Är du nöjd med din kropp ?
Hell no~<3
3. Skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Smalare, längre ben, and mooore...
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
B and proud of it.
5. Är du nöjd med ditt kön?
Mhm.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Secret.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Inte att jag brukar fråga det.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Ja, kortare och om en bra dag smalare~
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Sure do.

SvaraCitera

1. Ålder?? 13
2. Är du nöjd med din kropp? Yao
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??] Jag har en "puckelrygg"... Och ett rött fettostreck i midjan [crazy] Sen kanske mina lår kan kännas feta när jag sitter ner och (iaf mitt ena) bröst kan ha lite skum form ibland men whatever [crazy]
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Jaa, men de är olika stora xD Asså nöjd med båda men det ser skumt ut när de är olika lol [crazy] Har 75 eller 80a
5. Är du nöjd med ditt kön? Orkar inte bry mig så mycket, har ändå inte sex med folk
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Neeej, jag vågar inte ens [tard]
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Nee xP
8. Jämför du din kropp med andra TJEJERs kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Asså om nån har jättefin kropp kanske man blir lite avundsjuk men det är ok
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Nej, det behövs inte. Det är kakelgolv, har en brunn eller nånting (avlopp eller nåt.. en liten sak i golvet), och duschen är en bit från där man kommer in. Vi har inget duschdraperi xP Varför denna fråga, haha? [crazy] Men det är väl bara bra att fråga [crazy]

SvaraCitera

Svarar på dem för miljonte gången nu.

1. Ålder? 17.
2. Är du nöjd med din kropp? Någorlunda.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen? Mjo, men jaja. Inte så mycket att göra nåt åt.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja.
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Helt.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Jag har ingen aning.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nej, inte direkt.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Nej.

SvaraCitera

1. Ålder?? 17
2. Är du nöjd med din kropp ? Nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Ja
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Nej
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ja
Jämför mig för mkt, hittar alltid något som jag själv anser är fel eller fult på mig. (Även om jag innerst inne vet att det inte är så)
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Ja

SvaraCitera

1. Ålder?? 18
2. Är du nöjd med din kropp ? Ibland
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja
5. Är du nöjd med ditt kön? Jo
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Ja, olika
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Tror det
Nej
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Nej, det får lufttorka

SvaraCitera

1. Ålder?? 20
2. Är du nöjd med din kropp? Ibland
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Tittar, men jämför inte
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Ja, hatar när det är blött på golvet! 🙂

SvaraCitera

1. Ålder??13
2. Är du nöjd med din kropp ?för det mesta
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?mina armar
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?vr inte?
5. Är du nöjd med ditt kön?jadå[wink]
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?jag rakar det!
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?japp8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?ja, det gör nog dom flest! jag upplever min kropp som väldigt smal(borde kanske äta lite mer) 9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet nej!

SvaraCitera

1. Ålder?? 14
2. Är du nöjd med din kropp ? Nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Ja, det mesta
5. Är du nöjd med ditt kön? Öhmm..? O.o
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Eftersom jag varken har pojkvän eller är byxmyndig ser jag inte orsaken till varför jag skulle göra det ^^
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ingen jävla aning, jag frågar inte de vad de har/inte har mellan bena.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Jag brukar inte stirra på nakna tjejer O.o Men jag gämför när de har kläder på sig... o.o
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Ehmm..? Jaa...

SvaraCitera

1. Ålder?? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? Man ska inte klaga.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Självklart.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? B-kupa, på väg mot C, och jag är väl nöjd med det.
5. Är du nöjd med ditt kön? Jao.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Rakar.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Bland tjejer? Ja.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Inte precis.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Det beror på. Om det var blött sen tidigare, så nej. Annars, ja.

SvaraCitera

1. Ålder?? 21
2. Är du nöjd med din kropp ? Jarå
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Nah, kanske armarna, men jag klarar mig
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Vet inte exakt storleken.. 75B brukar funka, ibland 70B eller 70C, de gör vissa BHar så konstiga.. Men annars är jag fett nöjd, älskar mina tuttar
5. Är du nöjd med ditt kön? Japp, har fått komplimanger för den också.. [surprised]
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Brukade vaxa och raka flitigt, men min hemliga älskare säger att latinon inom honom kräver en hårig mus
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Bland tjejer? "Anser" hahaha.. Som om det är en tolkningsfråga.. Inte direkt normen bland mina vänner, men helt klart vanligt bland tjejer
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nä, no need
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Ja, annars blir mamma ledsen. Och man vill ju inte ha blöta fötter när man står och fixar sig..

SvaraCitera

1. Ålder??
18

2. Är du nöjd med din kropp ?
Den duger

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Mindre arsle.

4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
De duger.

5. Är du nöjd med ditt kön?
Näpp. Men det gör det det ska i alla fall

6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Jorå. Om inte annat så ansar jag det.

7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Har inte den blekaste

I duschen i omklädningsrummet var jag för upptagen med att bli ren för att bry mig. Annars brukar jag uppleva mig lik den jag för tllfället hänger med, jag tänker inte på om jag är smalare eller bredare, längre eller kortare, utan tycker vi är lika. Så nä, jag jämför bara i svaga ögonblick.

Näpp. x)

SvaraCitera
Josse

1. Ålder?? 18

2. Är du nöjd med din kropp ? Nja.. inte direkt.. Men vafan, det är en kropp iaf! Bättre än att sitta i rullstol.

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? JA!! Har typ hår lite här och där som jag vill få bort och gå ner 10 kg eller så.

4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Nej, jag är inte nöjd med formen på dem och det skulle inte vara helt fel med en större storlek.

5. Är du nöjd med ditt kön? Jag skulle inte vilja byta. Men utseendemässigt så nej.

6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Om jag rakar så gör jag det inte på utan runt om och kan klippa det kortare.

7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Nja, det vet jag inte. Jag går ju inte runt och drar ner andras byxor för att se hur dem ser ut där nere!

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Jag jämför, ja. Och jag upplever min kropp fulare, om jag inte ser någon som är tjodkare än mig 😛

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Nja. Kan lägga badrumsmattan över om det blir riktigt blött.

SvaraCitera