Aviseringar
Rensa alla

9 frågor till tjejer

1. Ålder?? 17
2. Är du nöjd med din kropp? Ja och nej
3. Skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Få bort lårmusklerna
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja, 75A
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Lite
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ingen aning [tard]
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Ibland
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Haha nej.... [blush]

SvaraCitera

1. Ålder?? 15 🙂
2. Är du nöjd med din kropp ? na, halvt
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? ja, absolut!
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? hahaha nej, skulle gärna få större. rund heten äre inga fel på 😉
5. Är du nöjd med ditt kön? ?
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? ja, helt
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? jag står ju inte och stirrar, men klart mn tittar
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) hahah ja!

SvaraCitera

1. Ålder?? 16
2. Är du nöjd med din kropp ? Min kropp är gudomlig!
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Näsan behöver en ordentlig fixning
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Japp! C
5. Är du nöjd med ditt kön? Japp!
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? allt åker bort!
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ja, mina vänner är släta 😉
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar ,omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - Jag brukar kolla, känna, klämma , dokumentera... Jag upplever min kropp som... lysande jämfört med de andras
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - Jag har en fenomenal taktik faktiskt - jag lägger en handduk på golvet utanför duschen innan jag går in, så både slipper jag torka upp och chocka mina små fötter med kylan från golvet

SvaraCitera

1. Ålder? 17 år
2. Är du nöjd med din kropp ? för det mesta, ja.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? bli något kilo smalare
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? mina bröst är perfekta, A-kupa men ser ut som B.
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja tänker inte så mycket på det, tycker inte man borde göra det heller för allas ser ju så olika ut.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Rakar till stubb.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Tror det.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Skulle jag göra om jag var i omklädningsrum med andra.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) ibland, ja. det gör jag väl. haha?

SvaraCitera
Kviq
 Kviq

1. Ålder? 17 år
2. Är du nöjd med din kropp ? för det mesta, ja.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Finns det väl alltid. Men inget speciellt nä
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ja
5. Är du nöjd med ditt kön? ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? ja
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
nej, och är sällan i omklädningrum med tjejer. snarare då att jag ser dem vid diverse andra tillfällen, men nä. jämför ej.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duschar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) wtf? ja?

SvaraCitera

1. Ålder?? snart 19
2. Är du nöjd med din kropp ? hyfsat, har väl små komplex likt de flesta andra
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? fastare kropp kanske, mindre lår och höfter
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? är mycket nöjd
5. Är du nöjd med ditt kön? ja [tard]
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? helrakad
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? ja anser att det är rätt vanligt, antar jag [tard]
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar -omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? orkar ej jämföra mig själv med andra längre, no point
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - ja det gör jag

SvaraCitera

1. Ålder? 18
2. Är du nöjd med din kropp ? ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen? större höfter, har redan rätt bra men former är bara nice 🙂
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ja
5. Är du nöjd med ditt kön? haha, inte jag som ser den endå ;p men ja, den är söt lol
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? orka hårbollar 🙂 då ser man ut som en bäver
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? glor inte precis men nja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? jämför inte men kollar ju såklart då o då , vem gör inte?
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) mm

runkmaterial ftw

SvaraCitera

1. Ålder?? 13
2. Är du nöjd med din kropp ? nej de finns alltid saker man vill ändra på
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Typ lår
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Näe eller asså dom har inte växt klart men nu är dom för små
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja de tror jag väl?
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? typ olika men jag vill ju inte ha nån lurv iaf
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ja känns så
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duscha omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? ja de gör jag väl, vet inte riktigt
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) ja

SvaraCitera

score till alla killar som skrolla ner för att skanna igenom fråga 4

SvaraCitera

joddla:

Ålder??

22

joddla:

Är du nöjd med din kropp ?

Helt okej. Brukar dock inte fundera över det så mycket.

joddla:

skulle du villja ändra nånting på kroppen??

Vet ej

joddla:

Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?

Vill ha större, men hellre "för" små än "för" stora

joddla:

. Är du nöjd med ditt kön?

Inget jag funderar över.

joddla:

Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?

Nej. Slöseri med tid.

joddla:

. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?

..

joddla:

Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?

Jämför inte.

joddla:

torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)

Självklart.

SvaraCitera

1. Ålder?? 17.
2. Är du nöjd med din kropp? Inte magen och överarmarna, men i övrigt, ja, nästan.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Se ovannnn. Och näsan.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja, man kan springa med små bröst!
5. Är du nöjd med ditt kön? Inte funderat så mycket på det, men ... det är en fitta?
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Vaxar. Aj.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Haha, va? Men det är vanligast bland killarna, tror jag. Eller typ alla rakar, förvisso.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Jag anser att jag är lite större än andra tjejer. Men då jag inte läser idrott längre, och inte befinner mig i omklädningsrum någonsin, var det länge sedan jag såg en naken främmande tjej.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Det blir inte blött.

Tråkiga frågor.

SvaraCitera

1. Ålder??
17
2. Är du nöjd med din kropp ?
typ
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
mina lår och rumpa
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
ganska
5. Är du nöjd med ditt kön?
aa
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
aa
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
nej
normal, inte bättre eller sämre
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
om mami eller papi klagar

SvaraCitera

1. Ålder?? -Räknas som 15, dock snart 16[no-no]
2. Är du nöjd med din kropp ? -Ganska
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? -Ja, bort med lite av innerlåren!
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? -Ja
5. Är du nöjd med ditt kön? -Ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? -Sparar "toffs"
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? -Inte direkt
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? -Ja, oftast anser jag att jag är snyggare [rolleyes]
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
-Hah, nej, det..var en btw fråga 😮

SvaraCitera

1. Ålder?? 13
2. Är du nöjd med din kropp ? 50/50
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Benen
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Njae, 75b
5. Är du nöjd med ditt kön? Jadå
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Renrakad.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Nej
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Ja ibland för skojjs skull.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Hehe yes.[cheers]

SvaraCitera
ziiesh

Skulle någon kunna svara på vad meningen är med dessa trådar? No offence, men vad är liksom syftet och vilken funktion fyller denna information? [tard][rolleyes][smile]

SvaraCitera