1. Ålder?? - 12
2. Är du nöjd med din kropp ? - nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? - skulle vilja att ännu fler ben syntes
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? -70-75A, och d skulle gärna få bli större
5. Är du nöjd med ditt kön? - ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? - jag klipper
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? -nej
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - jag känner mig fet
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - bara ifall någon skäller på mig
1. 17
2. Till och från
3. Gå ner några kilon precis som alla andra tjejer vill
4. Relativt
5. Vet inte
6. Trimmar
7. .. vet inte
8. Nej
9. Har alltid en handduk liggandes på govlet när jag duschar/badar utanför
1. Ålder??
17
2. Är du nöjd med din kropp ?
Ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Snyggare mage
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
Dem är fina, har inte kollat vilken storlek faktiskt.
5. Är du nöjd med ditt kön?
Klart man är
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Rent och fint
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Vet inte riktigt, vågar inte ha ögonen öppna i duschen.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Blir lite svårt det där
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Ligger och plaskar i det faktiskt.
Tycker att jag kan räkna mig som en tjej, sitter trots allt på det häringa stora Intranätet. Känner mig lite sådär feminin nu på kvällen faktiskt.
1. Ålder?? 22
2. Är du nöjd med din kropp ? Ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Nop xD
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? nc
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja (men vill kunna få multigasms lättare)
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Så det inte blir för mycket^^
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Om jag skulle vara i tjejjernas omklädningsrum som jag råkad ta fel på en gång
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) det torkar xD
1. Ålder?? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? mja, duger väl
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? lite smalare lår & vader så skulle jag bli 100% nöjd.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ska inte klaga
5. Är du nöjd med ditt kön? jao
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? inte just nu, är singel
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? jarå
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? jag känner mig väldigt tjock jämförelse med andra.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) fan heller! lufttorka ftw!
1. Ålder? - född -97
2. Är du nöjd med din kropp?? - Man är aldrig helt nöjd!
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen? - Mindre fett på magen och innerlåren skulle inte vara helt dumt va?
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? - 75c. Det är svårt att hitta en biki som inte gör att man ser ut att ha hängpattar -.-
5. Är du nöjd med ditt kön? - hahaha, tänker inte säga att jag inte är det.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? - Helrakat
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? - 50/50
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - Man kollar inte så mycket att det märks, men om man kollar dras man mest till dom områden man själv är onöjd med på sin egen kropp.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)- Haha vad är detta för fråga? x) jag drar min redan blöta handduk över golvet om det blivit blött, annars har jag fläkten på som gör att det torkar snabbare. synd om stackarna som går där sen annars?
1. Ålder??17
2. Är du nöjd med din kropp ? Japp, mestadels, eller jag säger; var nöjd, gör dig mer nöjd. Alltså tränar jag för att bli mer nöjd
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??magen
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? supernöjd. 75C
5. Är du nöjd med ditt kön? absolut
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?helt slätt
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?Ja, alla mina vänner gör det
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?Ja, det gör jag. Jag tänker oftast "hon har finare mage, jag har finare pattar.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
nej, lägger en handduk där
Jag tror jag gör den för tredje gången. Typ.
1. Ålder? 18.
2. Är du nöjd med din kropp? Den är duglig.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Jodå.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja, alldeles dugliga de med.
5. Är du nöjd med ditt kön? Jorå, så fin den nu kan vara.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Jo.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Ingen koll.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nja.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Hehe, sometimes.
1. Ålder? 16,5
2. Är du nöjd med din kropp? Ibland
3. Skulle du villja ändra nånting på kroppen? Mycket
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Nja.. B75 tror jag ^^
5. Är du nöjd med ditt kön? Nej...
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Ja, allt utom pyttelite i området över klittan.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Nja...
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Ja, jag var träningsnarko förut och jämnförde mej själv med andra.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Jao...
1. Ålder?? 13
2. Är du nöjd med din kropp ? På morgonen när magen är platt, men ganska nöjd, skulle vilja gå ned 2-3 kg.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Magen plattare.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Japp, storlek A-B
5. Är du nöjd med ditt kön? Könsorgan eller att jag är tjej? Könsorgan: Bryr mig inte. Kön: Ibland suger det att vara kvinna.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Nej?
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Venne, jag glor inte på deras fittor.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nej, jag kollar inte på flickors kroppar. Men brukar googla på modellers vikt.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Klart, annars blir det blött på golvet ju! (Konstig fråga)
1. Ålder? nyligen fyllda 14 år (97a)
2. Är du nöjd med din kropp ? tyvärr inte :/
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? vill ha smalare ben, tjockare mage (verkar som allt fett gått till benen och armarna) större bröst, större höfter, osvosvosv. har lite ångest över att jag gått upp 1 kg och numera väger 47 kg men sånt får man försöka ignorera helt enkelt.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? 70 c, iförsig är det nästan förlitet men går inte hitta 70 d nånstans iaf inte när det gäller snygga bhar så får duga sålänge, funkar rätt bra, förutom att mina kära bröstvårtor rymmer ibland, enligt mig för små, hade trivts bättre med större, men dom växer ju fortfarande
5. Är du nöjd med ditt kön? HAHAH asså tycker ärligt talat inte att fittor är särskilt tilltalande i huvudtaget.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? helrakat
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? alltså, helt olika från person till person ! fast det är ju inte ovanligt ändå.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? alltså, jag försöker jämföra mig med dom som inte har "lika fina" som mig istället att jämföra mig med dom som är snyggare än mig, bättre för självförtroendet, haha
har en handduk utanför badkaret så de blir inte blött på golvet när jag kliver ur osv 🙂
det här är fan en bra tråd
1. Ålder??
19
2. Är du nöjd med din kropp ?
nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
fettet
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
Nja
5. Är du nöjd med ditt kön?
I det här samhället?!
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Bikinilinjen
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Nja, de är hippies hela bunten
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Nä
HAHAHAHAHAHAHHAHAH
Ja
Jag blir nyfiken vad du ska göra för slags undersökning, för det är nåt i den stilen, right?
Om du vill få två saker att jämföra mellan kanske du borde fråga killar om samma sak. Annars är det risk att fördomar får gro, när det inte finns någonting att jämföra informationen med...
1. Ålder??21
2. Är du nöjd med din kropp ? för det mesta
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? lite mer tränad kanske 🙂
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? ja
5. Är du nöjd med ditt kön? ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? lämnar lite oftast
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? vet inte. det är det nog.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? nej. brukar inte tänka så mycket.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) haha.