1. Ålder?? - 18
2. Är du nöjd med din kropp ? - Nja, kan jag inte påstå
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? - jodå
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? - dom är lite små.
5. Är du nöjd med ditt kön? - haha asså. nja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? - japp, helt
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? - japp
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? - ja hela tiden.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) - ibland kanske
1. Ålder?? 16 år
2. Är du nöjd med din kropp ? Jadå. 🙂
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Hm... vet inte...
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Lite större kanske...
5. Är du nöjd med ditt kön? Oftast...
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Nopp.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Tror det...
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Inte så mycket nu för tiden...
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Ja.. oftast
1. Ålder?? 15
2. Är du nöjd med din kropp ? sådär! olika från dag till dag!
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? vikten, vill väga 40 kg fast jag är nöjd ändå
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja jag tycker det är bra med små bröst!
5. Är du nöjd med ditt kön? jag är nöjd med att vara tjej!
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? hah?
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? -
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? nej jag tänker inte på det, jag brukar fokusera på att duscha/byta om?
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) det brukar inte hända
1. Ålder?? 18
2. Är du nöjd med din kropp ? Ja
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Nej
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja verkligen
5. Är du nöjd med ditt kön? På samma sätt som jag är nöjd med min arm (ingen speciell tanke kring det alltså :P)
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Nej
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Har ingen aning. Brukar inte dra ner byxorna på mina kompisar
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nej, dock kan jag notera att andra ofta har mycket större bröst än jag själv men jag är fortfarande nöjd med mina
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Nej
1. Ålder?? 22
2. Är du nöjd med din kropp ? Nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Allt
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? D/E
5. Är du nöjd med ditt kön? Nej
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Ja, allt. men eftersom det bara blir röda prickar och kliar tänker jag sluta raka.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Vet inte, har inte sett deras kön
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Klart man gör. Upplever deras kroppar mycket finare.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)Ja, oftast!
1. Ålder??
19
2. Är du nöjd med din kropp ?
Nja, ibland.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Ja
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
Nej, mina är för stora.
5. Är du nöjd med ditt kön?
Skulle inte vilja vara kille iaf.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Ja, allt
Ja
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Fet, snyggast hy iaf.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Nej
1. Ålder?? 16
2. Är du nöjd med din kropp ? JA
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?? Nej
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja
5. Är du nöjd med ditt kön? Ja
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Naturligt
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? nej
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? ja
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? ja
1. Ålder?
- 14 år och nio månader.
2. Är du nöjd med din kropp?
- Nej
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?
- Ja, skulle vilja vara mycket smalare.
- Funkar väl, 75C ungefär.
- Nja, funkar.
-Rakar allt.
-Nej, men har inte jättekoll, brukar inte kolla.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
-Upplever min kropp som tjock och äcklig.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
-Ja, oftast. Typ.
1. Ålder??
15
Ha!
Benstrukturen i mitt ansikte är väl okej, och mina fötter. Resten är jag väl missnöjd med. Ändra jo, eller vet inte, till viss grad.
Storleken är ok, men har fått bristningar, har dock hört att det är vanligt.
Jo
Ja, det kliar annars. Helrakat.
Jag vet inte, har inte kollat ^^. Dem flesta lär väl åtminståne ansa.
Jag är lite fixerad, men inte mer än andra.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Wtf? Nä brukar inte 🙂
someoneelse:
2. Är du nöjd med din kropp ?Jaaaa 🙂
someoneelse:
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?mm:D
En tjej med självkänsla iaf
Haha, den här tråden. 😀
1. Ålder??
20
Relativt, men kan alltid bli bättre och fastare.
Lite smalare ben + armar och fastare kroppsdelar.
Ja!
Eh, visst.
Ja, tar bort allt.
Jo, det tror jag nog det är.
Jo det gör jag väl då och då. Upplever den ganska normal faktiskt. Varken tjock eller smal.
Ja det brukar jag göra.
eh, varför svarade jag ens. tror det är läggdags för mig.
1. Ålder?
15
nej
pattarna, och bli smalare
arrå, det funkar
aa
rakar allt, varannan vecka
nej, tänker inte så mycket på det
ja tyvär
ibland, oftast inte ^^
1. Ålder??
23
Typ den är väl okej
förbättra kan man alltid göra
ganska missnöjd med de
hade nog varit lönsammare att födas som kille xD
nej, kör på buske
ingen aning, inget vi snackar om
Brukar inte duscha med andra
Nej, har golvvärme av en anledning xD
Ålder - 15
Är du nöjd med din kropp? Relativt
Skulle du villja ändra nånting på kroppen? Självklart skulle jag vilja rätta till ett par saker som gud gjorde fel men det är ingen större skillnad
Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Självklart stolt 75DD
Är du nöjd med ditt kön? Skulle lätt kunnat vara kille ca var 4de vecka, vi vet alla varför!
Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Ja, jag trivs inte när de är hår ivägen för mina händers älsklingsställe!
Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Bryr mig inte, kollar inte och tänker inte på det överhuvudtaget.
Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Jag brukar jämföra på det sättet att jag försöker hitta likheter och se att det finns folk med mulliga magar och lite fett härådär, då blir jag nöjdare med mig själv!
Torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Haha duschdraperi is the shit!
tänk att jag är så sömnlös att jag överväger att svara på dessa fast jag har nog gjort det innan uhuh
1. Ålder?? gammal
2. Är du nöjd med din kropp ? ah den duger kan se mig i spegeln och känna yes hehe
3. skulle du vilja ändra nånting på kroppen?? alla har väl sådant
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? mm
5. Är du nöjd med ditt kön? ah
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? vet inte men de flesta ansar väl
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? ja, men det gör väl alla & brukar nog uppleva den bra i förhållande till andras
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duschar?? (utanför badkaret eller duschdraperiet)
alltså jag vill ju inte halka och slå mig fördärvad....