Aviseringar
Rensa alla

9 frågor till tjejer

1. 17 (18 om en månad, prick faktiskt.)
2. Nej.
3. Skulle vilja vara lite kortare, ha lite fastare ben, lite snärtigare rumpa, lite smalare över-armar, lite större underarmar. Säkert massa annat också.
4. Jadå
5. Min mus är jäkligt söt
6. Helt och hållet
7. Ja
8. Självklart. Jag upplever faktiskt att den är relativt normal ändå.
9. Nja, lite, slarvigt.

SvaraCitera

kkärlek:

snärtigare rumpa

SvaraCitera

isola:

Ålder?? gammal

Du är äldre än 19 förmodligen.. Börjar fan tveka nu på att du är yngre än mig, förmodligen är du 27-28 bast & har svårt att slita dig från ungdomen. [sad]

SvaraCitera

1. Ålder??
17
2. Är du nöjd med din kropp ?
Älskar min kroppsform, men önskar att jag vägde 10kg mindre.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Vikten, annars inget.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)?
Ja.
5. Är du nöjd med ditt kön?
Ja.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")?
Allt bort.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner?
Nej.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Nja, inte så mycket. Upplever att jag har mera former än de allra flesta. Och nej, inte former som i fett.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar??
Ja, såklart.

SvaraCitera

isola:

Hehe jaa

SvaraCitera

S3ON:

Du är äldre än 19 förmodligen.. Börjar fan tveka nu på att du är yngre än mig, förmodligen är du 27-28 bast & har svårt att slita dig från ungdomen. [sad]

haha men klart att jag är äldre än 19. går väl att ta reda på från saker jag skrivit om tex tandläkarkostnader osv innan
ja typ! [sad][sad]

SvaraCitera

isola:

år väl att ta reda på från saker jag skrivit om tex tandläkarkostnader osv innan

Ej lagt märke till.. [surprised] Mitt tandläkarbesök kostade för övrigt endast 5kr när jag var där i torsdags, hade missat all information om det allmänna tandvårdsbidraget.. [party]

SvaraCitera

S3ON:

Mitt tandläkarbesök kostade för övrigt endast 5kr när jag var där i torsdags, hade missat all information om det allmänna tandvårdsbidraget.. [party]

Åh nice!!!

SvaraCitera

isola:

Åh nice!!!

Ah, förhoppningsvis slipper man besök dit ytterligare 2 år framöver också! Då kan jag utesluta tandvård som ett problem när jag blir hemlös. [blush]

SvaraCitera

+1 Schysst runktråd

SvaraCitera

1. Ålder?? 20 Dold text: Ljög, är bara 19 i en månad till [blush]
2. Är du nöjd med din kropp ? Jodå, mestadels. Sen finns det ju dagar när jag tycker att jag bara ser tjock ut.
3. skulle du vilja ändra nånting på kroppen?? När jag var yngre ville jag ändra allt. Möblera om i hela ansiktet, antagligen fettsuga mig osv. Nu är jag ganska nöjd faktiskt. Skulle inte kännas som jag om jag ändrade på nåt.
4. Är du nöjd med dina bröst (Bh-storlek)? Ja. Har aldrig varit nån boobfanatic, så mina duger gott och väl. Ska jag vara ärlig vet jag inte ens vilken storlek jag har. Nånstans mellan A och B tror jag... [shake]
5. Är du nöjd med ditt kön? Bryr mig inte om utseendet så mycket. Skulle det vara nånting så är det väl att blygdläpparna skaver ibland.
6. Rakar du ditt kön (hur mycket/"frisyr")? Inte regelbundet, men när jag rakar tar jag bort allt. Jag känner mig bekvämare så helt enkelt. Sen gör det inget om det hinner växa ut lite emellanåt. Dör inte av det.
7. Anser du att rakat kön är vanligt bland dina vänner? Haha har inte frågat. [bigsmile]
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras? Nej, har lagt det bakom mig. När jag var yngre var jag aldrig "lika snygg" eller "tillräckligt smal", men nu är jag faktiskt nöjd.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet) Random fråga... Inte alltid, men ibland slänger jag på en handduk och kör runt lite. Dock aldrig min egen handduk. [rolleyes]

SvaraCitera

1. Ålder?
20 år

Ibland, men oftast inte. Mest för att den är i dåligt skick, dålig kondis och sådär. Orkar inte allt jag vill använda den till.

3. skulle du villja ändra nånting på kroppen?
Ja, flera saker, vet inte vad som står högst på listan.

Njae, hade gärna haft mindre.

Antar det.

Oftast inte, nej.

Vet inte, brukar ej inspektera.

8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Ja, det gör jag. Jag upplever min kropp som sämre och fulare.

9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Nej. Har golvvärme, det torkar på ett kick av sig självt. Duschar jag hos någon annan torkar jag förstås upp.

SvaraCitera

1. Ålder??
Jag är 22
Inte helt, är överviktig, men det är inget som stör mig jättemycket.
3. skulle du villja ändra nånting på kroppen??
Gå ned i vikt något, annars är jag rätt nöjd.
Jadå, för det mesta. Synd bara att det är svårt att hitta söta behåar i rätt storlek, har 85 D, och då är utbudet inte så stort.
Det är helt ok.
Nej. Jag har väldigt känslig hud, så det är inte värt det (har testat att använda olika specialprodukter) men bestämt mig för att jag duger som jag är
Det är lite olika, har inte jättekoll.
8. Jämför du din kropp med andra tjejers kroppar i tex duschar
omklädningsrum och hur upplever du din kropp i förhållande till andras?
Inte så mycket. Visst sneglar jag lite, men är över lag nöjd och bryr mig inte.
9. torkar du upp om de blir blött på golvet när du duchar?? (utanför badkaret eller duchdraperiet)
Ja, jag bor i kollektiv, och det är viktigt att man hjälps åt att hålla snyggt.

SvaraCitera