Regler:
1. Du får bara skriva i den här tråden om du tidigare har blivit fejkciterad in hit (Birgrrr är såklart undantaget)
2. Om du har blivit citerad så fejkcitera in några andra.
3. Skriv roliga saker i citatrutorna
Låt leken börja:
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
mynona:
Man kan citera hop användare på den här sidan
dazed:
Nämen åh Mynona, vilken fin idé!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
S3ON:
Hahaha, gissa vem som fick fitta igår?
Nachac:
Inte du i alla fall!
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Gillar inte ditt fejkcitat av mig. Det är motsatsen av vad jag någonsin skulle skriva.
mrman:
Jag tycker kvinnan hör hemma i köket
isola:
Jo du har rätt, vi blir hysteriska och pinsamma om vi tex försätts i trafiksituationer, mrman vill du göra mig till din maka?
mrman:
Vill du sexa?!
Paseo:
Nää
HAHAHA omg vilken tråd
dazed:
Jo du har rätt, vi blir hysteriska och pinsamma om vi tex försätts i trafiksituationer, mrman vill du göra mig till din maka?
passaro:
Jag är ett stort aber
Det är bra att du vet det =)
Birgrrr:
1. Du får bara skriva i den här tråden om du tidigare har blivit fejkciterad in hit (davvelito är såklart undantaget)
Bra, du har lärt dig något
Birgrrr:
Fast där avstod davve från dina regler..
S3ON:
Fast där avstod davve från dina regler..
Men han citerade mig och där stod det att davvelito var ett undantag från reglerna så då får jag väl tro på att jag har sagt det
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Ganon:
Finns det någon liten jänta som skulle vilja komma hem till mig för lite mys i soffan?
LillaSnigel:
Åh Ganon, du vet precis hur man får en dam på fall. Ska bara göra slut med min BF så kommer jag över
S3ON:
Varför får davve men inte jag?
Läs
Birgrrr:
Men han citerade mig och där stod det att davvelito var ett undantag från reglerna för att han är den allsmäktige
Ont:
Isola:
Whiskas om Isola själv får välja
Gillar du kattmat?
davvelito:
Gillar du kattmat?
Inte sådan billig skitkattmat
Köper endast specialanpassat veterinärfoder. Om jag skulle äta kattmat så skulle det väl bli något sådant.
isola:
Jag brukar äta kattmat på fyllan
Haha låter godare med pizza
davvelito:
S3ON läste detta före mig, jag kände mig endast tvungen att skriva något meningslöst.
davvelito:
Haha låter godare med pizza
your loss!