Dagen därpå skulle ett av våra ston betäckas och det kom en man, Arne, till oss med en hingst. Jag och Malin skulle hjälpa till och hålla stoet som hette Stina. Jag höll i grimman medan Malin stod längre bak utmed stoets sida. Hon tittade med stora ögon när dem enorma hästkuken började komma fram. Hingsten stånkade och frustade men sen hoppade han upp på stoet. King, som hästen hette, stötte men var lite ivrig och hittade inte rätt. Arne höll i hingsten och sa lite på skoj att Malin väl kunde hjälpa King, som hingsten hette. Malin var så uppslukad av vad som skedde och hon förstod inte att det var på skoj, utan tog tag om den långa kraftiga hästkuken. Hon verkade ha en lugnande effekt på King och hon stoppade in den i Stinas fitta.
Jag såg hur Malin luktade på sina klibbiga hand när hon släppt den stora hästkuken, hon till och med stoppade ett finger i munnen för att smaka hur hästkuk smakade och hon verkade inte helt missnöjd. Hon stod kvar med avstånd mindre än en meter till Kings kraftiga kuk när den pumpade på in och ut i Stinas blöta fitta. Under hela parningsakten tittade hon med stora ögon på hur Stinas fitta tog emot den stora svarta kuken och när King sen stötte till ännu lite hårdare för att sen stanna kvar inne i Stinas fitta hörde jag hur hon flämtade till. Vad hände nu frågade hon. King fick utlösning. Malin såg på mig och jag såg på henne och vi log båda två. Vi hade en underbar händelse som ingen annan visste om. Jag kände att min kuk började vakna till liv och kunde bara föreställa mig hur blöt Malins fitta var just nu. När akten var över så klev King ner från ryggen på Stina och drog därmed ut sin stora kuk. Kings kuk var större än de andra hingstarna som vi hade använt för att betäcka våra hästar med. Mellan den stora hästkuken och Stinas fitta så hängde fortfarande sekret både från King och Stina som nu var blandat till en underbar knullsaft. Malin stod och såg på alltihop och med halvöppen mun flämtade hon till. Jag bad Malin ta in Stina i stallet så skulle jag strax komma, jag skulle bara hjälpa Arne att få in King i kärran och betala honom. Vi stängde hästsläpet och han for iväg, själv så gick jag in till stallet och fick där se hur Malin knäppt upp och hasat ner jeansen och hade höger hand nerstoppad i trosorna masserande sin sjöblöta fitta, med vänster hand smekte hon Stinas hals. Hon stod och mumlade något nästan ohörbart, jag smög fram till boxen och försökte höra vad hon sa. Det visade sig att Malin var avundsjuk på Stina. Malin sa att hon önskade att det var hon som hade fått kuk, och vidare viskade hon hur underbart det hade sett ut när denna jättelika kuk hade tryckts in och dras ut för att därefter tryckas in igen.
Jag förstod på hastigheten av hennes hand att hon var på väg att få orgasm och lät henne hållas. Hennes mumlande upphörde och hon masserade sin fitta ännu snabbare. Plötsligt blev hon helt still och gav ifrån sig ett utdraget stön. Efter några sekunder frågade jag om det var skönt. Hon vände sig om och nickade, helt underbart sa hon. Men, fortsatte hon, jag vill känna hur det känns, att få en stor kuk instoppad i sig sådär. Gör det inte ont, frågade hon vidare. Det kan göra ont första gången, svarade jag, om du har mödomshinnan kvar. Men, då du har ridit i flera år så tror jag knappt det. Betäckningen har inte lämnat dig oberörd heller ser jag, fortsatte hon, och pekade på min kuk som agerade tältpinne i min annars ganska stora overall. Nja, sa jag, själva betäckningen som sådan hade nog inte fått mig att reagera så här men ditt agerande under och efter parningen var otroligt uppkåtande. När Arne sa till dig att hjälpa King så var det ett skämt men att du tog tag i hingstens stora kuk fick både mig och Arne att häpna. Jag tror inte Arne såg men bara det faktum att du luktade och till och med smakade på sekretet runt Kings kuk gjorde mig synnerligen kåt, sen när jag kom in här så möttes jag ju utav ytterligare en upphetsande syn, en onanerande dotter, sa jag och skrattade till. Men jag är fortfarande kåt, svarade Malin snabbt.
Kan inte jag bara få känna hur det känns med en stor kuk, din är ju riktigt stor. Kan inte jag gå ner på knä här jämte Stina så kan du försiktigt föra in den bakifrån, sa hon medan hon samtidigt drog av sig stövlar, jeans och trosor. Brukar inte hundar para sig så här? Jo, svarade jag samtidigt som jag krängde av mig overallen och drog ner kalsongerna. Kuken stod lika styv som nu häromdagen i traktorn. Allt detta var som hämtat från en dröm. En förbjuden dröm som nu höll på att bli verklighet och som var ännu mer förbjuden. Blir det bra så här eller ska jag svanka ännu mer, frågade Malin. Hon stod på knä och armbågar med ryggen svankandes så att hela hennes fitta var exponerad. Man kunde även se en och annan droppe i hennes tunna ljusa fitthår. Både de yttre och inre blygdläpparna var blodfyllda och stack fram, man kunde även skymta klitorisen mellan läpparna. Jag gick ner på knä på halmen bakom Malin. Hon var snäppet kortare än mig så jag ställde mina knä utanför hennes ben, bara för att min kuk skulle komma i rätt höjd. Jag fuktade ollonet genom att dra det upp och ner ett par gånger förbi Malins vagina och klitoris. Hon stönade till och bad mig ta det försiktigt, samtidigt så sa hon att det var otroligt skönt och att jag var den första som rört henne förutom hon själv. Hon var verkligen sjöblöt och jag kände att det inte skulle bli några problem, ens med min stora kuk. Strax under hennes anusrosett så tryckte jag till lite med kuken och kände att den gled in ett par centimeter.
Vad skönt, svarade Malin, som reglaget i traktorn fast mycket skönare. Jag sa till henne att jag skulle stå still och låta henne komma tillbaka i den fart hon ville. Hon gungade sakta fram och tillbaka, med allt större gungningar. Jag hade lovat men kunde inte heller vara helt still utan juckade även jag lite fram och till baka, alltihop ackompanjerat av Malins stön. Snart stötte vi tillsammans och när jag hade tre centimeter kvar så kände jag hennes livmodertapp. Hon slutade jucka med mig längst in och sa att nu förstod hon hur Stina hade känt förut, det är ju helt enkelt underbart, sa hon. Kan inte du stöta in i mig just så som King gjorde i Stina, bad hon mig vidare. Hon svankade ytterligare så livmodertappen rörde sig. Kan jag väl, sa jag, men du får lova att säga till om det gör ont, min kuk är ju ganska stor som du vet. Det är bara skönt just nu, svarade hon, jag vill känna mig som ett sto nu och du är min hingst. Den hetro man som kan motstå en sådan bedjan är inte vid sina sinnens fulla bruk. Jag började jucka så sakteliga och kände hur hennes unga vagina kramade om min kuk, den kramade och nästan sög. Hon gjorde det så skönt för mig att jag var på väg att komma.
Efter några stötar så kände jag hur Malins vagina okontrollerat började krama min kuk och hennes stönande blev allt högre. Det var också detta som fick mig att känna en välbekant kittling strax under kukroten och nästa stöt jag gjorde innebar att jag kom i den kraftigaste orgasmen nånsin. Jag började skratta redan innan jag slutat spruta sperma in i Malin - min egen dotter! Malin var helt skakis och föll framstupa ner i halmen och min kuk drogs snabbt ut med ploppande ljud. Ut ur Malins fitta rann delar av min enorma sats med sperma blandat med hennes egen fittvätska. Jag la mig ner vid sidan av henne, smekte henne över ryggen och tackade henne. Hon tittade på mig, log och sa att hon var också tacksam. Att det skulle kännas så skönt som det gjort hade hon ingen aning om. Vi låg så en stund och bara njöt.
Tråden låst på grund av inaktivitet