behöver hjälp här, varför jag inte skriver i den officiella tråden är för att jag vill ha svar NU eftersom jag inte har nåt planerat den här kvällen utan bara ska sitta hemma
så jag åkte runt i bilen häromdan och hörde nån låt på 107.5 minns inte om det var bara en melodi eller om det var lite sång, men mitt i låten brukar den stoppa då och då och så hör man vad som iaf låter som bebis som försöker säga något, har hört den ett antal gånger nu och TROR att det är en ganska ny låt, kan ha fel dock.. hursomhelst om nån har nån liten aning om vad det är för låt så vore den personen en kung i mina ögon om h*n kunde lägga upp en länk eller vad som, det var nån house/techno-låt så nåt ljud mitt i som iaf låter som typ en bebis..
Stick
låter som en stört bra låt. Säg till om du får reda på vad den heter.
Fingerprints:
ja
zIGGE:
?
törs inte öppna
Slumptard:
Stick
är ingen geting
Fingerprints:
ja
zIGGE:
?
törs inte öppna
Slumptard:
Stick
är ingen geting
the savior:
törs inte öppna
jag tog tid till att hitta den åt dig, det minsta du kan göra är att se om det är rätt och tacka för att jag försökte hjälpa dig
zIGGE:
jag tog tid till att hitta den åt dig, det minsta du kan göra är att se om det är rätt och tacka för att jag försökte hjälpa dig
fel låt asså
Chansar på Jakarta
Cointoge:
Chansar på Jakarta
också fel, tyvärr minns att det var lite mer tempo i låten, TROR inte att det var nån sång öht, lyssnade ju bara mot sista halva minuten, minns fan inte.. tror också att det är en relativt ny låt, var runt halv fyra på eftermiddan igår som den spelades på 107.5
Lyssnar inte på radio dessvärre, så jag missar ute på en hel del trendiga låtar.
the savior:
minns inte om det var bara en melodi eller om det var lite sång, men mitt i låten brukar den stoppa då och då och så hör man vad som iaf låter som bebis som försöker säga något,
nej men hörde den från början nu på radio igen, den hade visst sång men den sög i själva verket, var bara pumpen på slutet av den och "bebisrösten" som dyker upp då och då som ägde