jag tror du borde snacka med en kurator eller så om du väljer at göra abort för visst det kan nog kännas jobbigt att göra det, även fast jag tror att det är det bästa för både dig och dina framtida barn, du kan ju alltid skaffa ett planerat när du känner dig mer stabil och så. Om du gillar barn nu kan du ju passa på att jobba extra som barnvackt för små skrikande spyende ungar (barn är underbara men tänk när man måste ta hand om dem konstant!) medans du pluggar, då kanske du blir lite avtänd 😛
Borgeus:
Om du visste att du inte ville ha barn med den killen - varför hade du sex med han?
ganska många som har sex utan att vilja skaffa barn tillsammans, eller ens tänka på om de skulle KUNNA tänka sig att skaffa.
yesyesknark:
ganska många som har sex utan att vilja skaffa barn tillsammans, eller ens tänka på om de skulle KUNNA tänka sig att skaffa.
självklart förstår jag det.. men att då medvetet inte köra med kondom eller äta p-piller eller olika alternativ..
Borgeus:
självklart förstår jag det.. men att då medvetet inte köra med kondom eller äta p-piller eller olika alternativ..
eller hur!
yesyesknark:
eller hur!
precis
soulshaker:
helt fel pappa.
Du ska inte skaffa barn med en kille som du tycker är helt fel, som jag förstod så är det här bara nån kille som du haft "one night stand" med? I så fall så ska du göra abort på direkten 🙂 Han vill nog inte bli helt till sig, och det vill nog inte du heller.
Erd521:
Du ska inte skaffa barn med en kille som du tycker är helt fel, som jag förstod så är det här bara nån kille som du haft "one night stand" med? I så fall så ska du göra abort på direkten 🙂 Han vill nog inte bli helt till sig, och det vill nog inte du heller.
nej jag håller med, har bokat tid och så nu.
Föd barnet och ge bort det till någon stackare som inte kan få barn, abort kan göra dig steril och då kan du aldrig få barnet du ville ha som du kunde fått.. Så adoptera bort det (: så väntar du tills du hittar den perfekta pappan som du vet också vill ha barnet (;
Tråden låst på grund av inaktivitet