utnyttja sjukvården när jag ahr frikort igen löv it.. har börjat få tebax min acne.. är ingen acne med stora bölder o tjoff utan bara små finnstim på kinderna.. käkade tetralycal tidigare och då försvann den helt, men nu typ 1-2 år senare börjar den mopsa igen.. o man ska helst ej käka tetralycal på sommaren pga sol
äter 50 g blåbär o solar fejjan.. har ni nåra andra tips???
tips på bra receptfria acnegrejer på apoteket`??
väntar på att vårdcentralen ska ringa asso
tvätta inte ansiktet för mkt
drick mycket vatten och försök att undvika socker (tycker det hjälper för mig iaf, även om hampie (tror jag) sa att det inte fanns något bevis för att det faktiskt hjälper)
enhimmelskdrog:
tvätta inte ansiktet för mkt
drick mycket vatten och försök att undvika socker (tycker det hjälper för mig iaf, även om hampie (tror jag) sa att det inte fanns något bevis för att det faktiskt hjälper)
gör allt d!
vårdcentralen ringde o hon sa avvakta med tetralycal till i höst och kolla receptfria saker på apoteket... typ basiron har jag hört ska vara bra??
o så sa hon sol
Lounge fact:
gör allt d!
good : D
Lounge fact:
har ni nåra andra tips
Blekmedel och stålull.
har för mig att det hjälper att träna, liks när man svettas så sköljs porerna ut så det inte hinner samlas acnegrejs i dom. och facescrub är bra, eller det tar ju inte bort acne, men motverkar det på lång sikt typ + man blir len.
farbror gugge:
har för mig att det hjälper att träna, liks när man svettas så sköljs porerna ut så det inte hinner samlas acnegrejs i dom. och facescrub är bra, eller det tar ju inte bort acne, men motverkar det på lång sikt typ + man blir len.
använder/gör det med D:
prova stioxyl 5%, tycker att det hjälper :')
farbror gugge:
prova stioxyl 5%, tycker att det hjälper :')
okej!!!!!! tack
vill inte ha ngt cputtorkande bara för har knappt några finnar mer som utslag
Lounge fact:
finnstim
pics
Brk g:
pics
typ :S
Lounge fact:
typ :S
säker på att det är acne och inte något annat utslag typ?