patrick bateman:
mm de gör det på ett bra sätt. även om Rodriguez har gjort lite skit på sistonde. fast så länge en film har bra kvalitet gör det inte så mycket om den är gammal. Jaws och The Thing tex ser grymt bra ut
Exakt min poäng.
patrick bateman:
haha det är det nog. fast hade vart skoj. fast synd att de aldrig gjorde nåt seriöst och bra när de båda var mer aktiva
Mm fast Clintan still got it tror jag, han var ganska hård i Gran Torino liksom
dazed:
Exakt min poäng.
Excellent
dazed:
Mm fast Clintan still got it tror jag, han var ganska hård i Gran Torino liksom
haha jo. 700 år gammal och fortfarande totalt stenhård. älskar scenen när han kör sin "get off my lawn" ganska hård. fast är ju tråkigt att Connery lagt av.
patrick bateman:
haha jo. 700 år gammal och fortfarande totalt stenhård. älskar scenen när han kör sin "get off my lawn" ganska hård. fast är ju tråkigt att Connery lagt av.
Mm grym är han, tuffa gringubbar är lite av en fetisch för mig.
dazed:
Mm grym är han, tuffa gringubbar är lite av en fetisch för mig.
haha det är det. har en granne som påminer mig om Clintan. 90 år gammal, har cancer men fixar och har sig som en galning i sin trädgård och när massa snorungar försöker fjanta sig med hans brevlåda eller palla hans äpplen så jagar han iväg dem på mindre trevliga sätt. allt som fattas är en hagelbössa
patrick bateman:
haha det är det. har en granne som påminer mig om Clintan. 90 år gammal, har cancer men fixar och har sig som en galning i sin trädgård och när massa snorungar försöker fjanta sig med hans brevlåda eller palla hans äpplen så jagar han iväg dem på mindre trevliga sätt. allt som fattas är en hagelbössa
Grymt, cancer och fortsatt tobaksbruk är jävligt metal det.
dazed:
Grymt, cancer och fortsatt tobaksbruk är jävligt metal det.
haha jepp som fan
Blev fan lite (mycket) sugen på att se Red Scorpion nu. Ska nog göra det när tillfälle ges.
iddqd:
Blev fan lite (mycket) sugen på att se Red Scorpion nu. Ska nog göra det när tillfälle ges.
do it!