suga bör man annars dör man ![[love]](/img/smilies/love.gif)
The Bitch:
suga bör man annars dör man
dör ej???????????????????????????????
åh du påminner mig så mkt om en um:are som hette lisa :(. saknar henne mkt insåg jag nu när jag läst dina inlägg
oharielle:
dör ej???????????????????????????????
sucking forever
![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Har upptäckt att jag blir kåt av att suga.
Men jag vill inte.
ajyprah:
Har upptäckt att jag blir kåt av att suga.
Men jag vill inte
Varför vill du inte det om du blir kåt av det? 🙂
saaaaassa:
Varför vill du inte det om du blir kåt av det? 🙂
Jobbigt med tandställning.
hallonpuffen:
men han bruka gilla typ samma sak... han vill gärna ta kommandot lite och hålla i mitt huvud...brukar oftast komma i min mun, men jag vet att han föredrar ansiktet...
men är klart smidigast med munnen, speciellt nu när det blir varmare och man kanske busar lite utomhus...
hallonpuffen:
men han bruka gilla typ samma sak... han vill gärna ta kommandot lite och hålla i mitt huvud...brukar oftast komma i min mun, men jag vet att han föredrar ansiktet...
men är klart smidigast med munnen, speciellt nu när det blir varmare och man kanske busar lite utomhus...
Ja, det är ju klart smidigast utomhus 🙂 Visst är det ännu mer upphetsande att göra det utomhus på lite mer ovanliga ställen liksom? 🙂 Eller äre bara jag som tycker det kanske :p
The Bitch:
sucking forever
nej!!!!!!!!!!!!!! äckligt
saaaaassa:
Ja, det är ju klart smidigast utomhus 🙂 Visst är det ännu mer upphetsande att göra det utomhus på lite mer ovanliga ställen liksom? 🙂 Eller äre bara jag som tycker det kanske :p
nej, det är upphetsande! 🙂 att veta att man kan bli påkommen.... 🙂
BJ's är egentligen rätt lame.
oharielle:
nej!!!!!!!!!!!!!! äckligt
vad är det som är äckligt? själva kuken som sådan, försatsen eller sperman?
The Bitch:
vad är det som är äckligt?
allt som kmr ur den
å själva grejen ba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
oharielle:
allt som kmr ur den
å själva grejen ba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du kanske är lesbisk? Testat på att slicka fitta istället? ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
The Bitch:
lesbisk?
va nej är du galen???????????????
no no no![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)