Aviseringar
Rensa alla

Är det bara jag?

I vissa situationer känner jag mig helt hjärndöd i jämförelse med folk omkring mig, men i vissa fall så är det jag som "lär ut" till dem. Det är väl olika

SvaraCitera

Dräparen:

men blondinbella är ju värdelös och sämst i världen, dessutom går hon ju typ på antidepp för att få igång sitt falska leende. man borde snarare vara glad desto mindre lik henne man är...

vet. Men ändå. Hon utgår ju ifrån att hon är bäst och perfekt och ska sen lära alla andra hur man är som hon. Typ. Beundrar hur framgångsrik hon är men ibland kan man inte låta bli att fundera på om det är sig själv eller alla andra hon vill bevisa att hon är framgångsrik för.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vid det här laget så borde du ha lärt dig att vi alla på denna jord är värdelösa idioter. Spelar ingen roll om du är svart gul eller röd du är lika värdelös ändå.

SvaraCitera
Gilda

Insikt om ens intellektuella och kognitiva strikturer är ett tecken på intelligens. Många dumma faller ju för Dunning & Krueger fenomenet. Att de smarta också faller med beror ju på att de blir osäkra när vissa hönshjärnor manifesterat en sån astronomisk högfärd och arrogans.

SvaraCitera