Dan_the_ironman:
gör det bara så är det överstökat. Gå fram till ett bord och fråga om d1 är ledigt.
låter enkelt och borde vara enkelt men är ändå inte enkelt. har aldrig gjort nåt sånt i hela mitt liv, går liksom inte
patrick bateman:
låter enkelt och borde vara enkelt men är ändå inte enkelt. har aldrig gjort nåt sånt i hela mitt liv, går liksom inte
Det går inte för att du intalar dig det. Egentligen är det mycket enklare att göra det än att gå på bussen på morgonen.
Dan_the_ironman:
Det går inte för att du intalar dig det. Egentligen är det mycket enklare att göra det än att gå på bussen på morgonen.
haha. jag har då inga problem med att gå på en buss. ja men även om jag verkligen säger till mig själv att göra det så går det inte. jag tror mest att det beror på att jag aldrig har gjort det. är alltid svårt att börja göra nåt nytt som man är ovan vid
Dan_the_ironman:
haha. jag har då inga problem med att gå på en buss. ja men även om jag verkligen säger till mig själv att göra det så går det inte. jag tror mest att det beror på att jag aldrig har gjort det. är alltid svårt att börja göra nåt nytt som man är ovan vid
patrick bateman:
är alltid svårt att börja göra nåt nytt som man är ovan vid
säg till dig själv "fuck it" och ba' gört!
Dan_the_ironman:
säg till dig själv "fuck it" och ba' gört!
haha har försökt men går inte. lär få den tanken imorgon, brukar bli så. dagen innan tänker jag att jag bara är löjlig och att det inte ska vara nåra problem osv men sen när jag står där så går det inte.
Zapetta:
hur anmäler man sig osv? fattar ingenting
till högskoleprovet anmäler du dig via studera.nu om jag minns rätt, bara att gå in på deras sida så står det hur man gör! vet dock inte om anmälan är öppen än, men antar att den lär öppna om inte alltför lång tid
Blivande_japan:
till högskoleprovet anmäler du dig via studera.nu om jag minns rätt, bara att gå in på deras sida så står det hur man gör! vet dock inte om anmälan är öppen än, men antar att den lär öppna om inte alltför lång tid
Tacktacktack!
Zapetta:
Tacktacktack!
np!
Kände mig en smula positiv till det hela ett tag. Sedan såg jag mitt schema.
Jag är bara nervös