AGAPI:
ad är ditt problem? gå o mobba nån annan 🙂
hade tänkt det.
AGAPI:
plus det blev bra tillslut. hoppas bara det inte kommer tillbaka...
härligt =)
AGAPI:
t "han måste få veta vilka jag umgås med annars känns det som om han inte känner mig".
Inte konstigt, hur känner han dig om han inte känner dina vänner?
namensermanpo:
Jag brukar alltid säga att "en tjej i ett förhållande med "fel" (svag personlighet elr helt enkelt fel för henne) man, kan aldrig göra fel".
Jag håller delvis med dig, fast med tanke på allt man uppfostrats till att tro om tjejer, så tar det emot att erkänna faktumet att det är våran uppgift att "dressera" tjejen rätt.
Greger_EFG:
det är våran uppgift att "dressera" tjejen rätt.
Hahahaha jävlar, inte konstigt att du har svårt att få tjejer att bete sig som du vill (eller vad du nu spammar relationsforumet med) - människor går inte att "dressera".
Melinka:
människor går inte att "dressera".
Melinka:
människor går inte att "dressera".
Människor är otroligt lätta att kontrollera och manipulera. Hur tror du annars vissa sektledare får hundratals att ta livet av sig och göra allt de befaller?
Människor kontrollerar varandra hela tiden, det är så vi är byggda.
Greger_EFG:
Hur tror du annars vissa sektledare får hundratals att ta livet av sig och göra allt de befaller?
Det här är väl ändå lite långsökt? Jag syftade inte på sekter, för det är ren hjärntvätt - utan att försöka få EN person att bete sig som man vill.
Hur förklarar du annars allt du skriver om att tjejer som du vill ha något seriöst med bara vill vara kk med dig/whatever ?
Jag förklarar det med att människor faktiskt har en egen vilja och att de kan bestämma över sig själva.
Melinka:
Hur förklarar du annars allt du skriver om att tjejer som du vill ha något seriöst med bara vill vara kk med dig/whatever ?
Är samma sak som skett i ADRENALINS fall, han har skrivit en tråd på ämnet.
Precis som i mitt fal stannar tjejerna vi behandlar som skit kvar, medans dom andra drar.
Inget konstigt med det. Fri vilja eller manipulation, kalla det vad du vill.
Greger_EFG:
Precis som i mitt fal stannar tjejerna vi behandlar som skit kvar, medans dom andra drar.
Jag tycker du har en lite konstig föreställning om hur tjejer GENERELLT sett fungerar Jag skulle då aldrig stanna kvar hos någon som behandlade mig som skit & jag skulle springa för mitt liv om någon försökte "dressera" mig som något jävla cirkusdjur.
Men men, whatever works for you buddy.
det är väl för att ni inte kommit i den situationen innan, eftersom du inte brukar gå ut och träffa andra killar. säg åt din pojkvän att dra åt helvete om han inte kan acceptera att du umgås med vilka i helvete du vill. kuk som fitta. 🙂
Melinka:
Men men, whatever works for you buddy.
Om du var kille och jagade tjejer skulle jag säga detsamma
Tråden låst på grund av inaktivitet