The May Queen:
wanna date?
Jag vet inte... Den omännskligt långa, ensamma och plågsamma väntan har tärt hårt på mig. En del inom mig längtar fortfarande efter kärlek, den andra delen av mig är för skadad, har utvecklat en enorm fobi för kärlek och hjärtat fylls av illamående och ångest bara av att tänka på det. Jag kommer nog aldrig klara att träffa någon nu, det är för sent för mig. =(
Dan_the_ironman:
Som en god vän till mig sa: "efter regn kommer solsken"
Jag tänkte att det bara var något man sa, men tillslut kommer det. Tillslut hittar man någon hur lång än väntan kan bli.
Tack! Men jag vet inte, jordelivet är oförutsägbart, grymt och otroligt orättvist, många människor har nog gått miste om ännu större saker i livet, men även om man aldrig får veta hur det är att träffa någon så hoppas jag att det blir bra för alla och balanseras upp på något annat sätt någon gång kanske.
SaltaKätzchen:
Tack! Men jag vet inte
Det gör det, försök att ta initiativ själv så kommer du bli förvånad över hur lätt det går.
Vad som är ovanligt och vanligt tycker jag man inte ska säga, då det inte finns någon definition på ordet vanligt (typ)
Topic svar; Nej.
I min syn så är det bra att du inte har varit det ännu.
Precis som du säger så är det "typ" alla som har pojkvän eller flickvän eller ragg osvosv.. Många av dom slutar upp med att bli sårade och skadade, enda fördelen är att dom har fått erfarenhet på hur livet kan suga och vara bra.
Jag tycker att det är bra att vänta tills man mognat själv och lära känna sig själv först. Att vara stressad med såna här saker är väldigt farligt.
Ta och tänk på något annat, låt tiden gå lite till din kropp och hjärna "säger till" när man ska lägga in en stöt någonstans. Och om du anser att det är rätt nu, gör någon stöt då.
Om du har fyllt i rätt uppgifter då du gjorde din profil/medlemskap så är du flicka... och enligt vad jag vet i mina 19 år så är det inte svårt för en tjej att hitta ragg.
Du kanske redan har små flirtar som du inte riktigt känner till... kanske någon pojke redan liksom visat sitt intresse för dig men du har inte sett det på det viset?
SaltaKätzchen:
Jag är i samma situation, är 19 och har inte ens hållt någon i handen.
Det kommer aldrig hända.
Vill pussa och hålla hand med mig SaltaKattem
ONT: Nä, inte det minsta galet på något sätt. Jag har själv förutom under en kortare period som barnslig högstadiepåg inte ägnat mig åt köttsliga aktiviteter med kvinnofolk. Skulle erfarenhetsmässigt fortfarande kalla mig oskuld även om det inte stämmer i absolut bemärkelse.
SaltaKätzchen:
Jag kommer nog aldrig klara att träffa någon nu, det är för sent för mig. =(
du är 19 år? det är väl inte för sent 🙂
Jag är också 17år, inte varit i närheten av att träffa någon. Varken kysst någon eller hållit någon i handen.