Notifications
Clear all

Är det något fel på mig?

Naeros:

Nej men alltså att jag aldrig har varit med om det de flesta har varit med om.

Då kanske du bara behöver gå på en fest och hångla med någon för att få saken överstökad?

ReplyQuote

men hamnar du i några tillfällen då du skulle känna dig bekväm att ta initiativ i då, t.ex. med han du är kär i? om du nu inte dricker/festar så kan det ju vara ett problem. de flesta gånger jag strulat med någon eller så första gången har varit vid festtillfällen.

ReplyQuote

Hellre vara 17. Okysst och typ orörd än snart 20, haft X antal timmar sexytime med X antal killar, aldrig haft något förhållande eller något alls. Inte känna sig älskad och blah blah. Just sayin'.

NJUT, ok? Det kommer. Ta inte första bästa, vänta på någon som du är så kär i att du typ inte vet om du är nykter eller full. För det är ändå då det kommer ha mest betydelse. Så borde kännas värt att vänta på?

ReplyQuote
cynkz

Inge fel de kommer mest av sej själv att man hittar någon, men förstår om du har oro att nåt är fel för e svårt för många att hitta någon.

Och om festa som alla pratar om tycker jag du ej ska göra de för att få vänner eller kille.
Jag festar inte å jag har hittat en underbar tjej å hon festar men ändå jag står kvar vid att jag tycker festa är omoget å tråkigt.

Sen du prata om kär vet inte om man kan kalla de kär, visst du kanske har en liten crush på någon, men kär är mer om den andra känner detsamma och man börjar gilla varan mer då blir man kära.
Å om han inte gillar dej på det sättet varför vill du då ha han om man säger så? Tänk på de

ReplyQuote
cynkz

Naeros:

Ibland kan jag faktiskt känna att de är snyggare än mig och blir därför mer populär bland killarna

Utseendet har inge me kärlek att göra, om utseendet spelar roll så äre bara sex/attention/eller mer åt de hållet.
E man kär så är den personen automatisk snygg/söt/fin för dej.
En tjej tyckte jag va jätte ful förut men sen efter ett tag när jag börja bli vän me henne började jag se hur söt hon va, samma om man blir kär då ser man det fina hos personen.

ReplyQuote

Nej, det behöver inte vara något fel på dig alls.
Har du letat efter någon partner eller har din kärlek bara uppstått huxflux?

Att dina vänner och många andra unga har lättare med kärlek kan nog bero på att de tvingar fram känslor, kanske mest vill ha någon för att ha någon och slippa ensamheten. Men att lura sig själv på det sättet skadar bara i längden. Jag tror ingen egentligen vill fortsätta leva på det sättet föralltid.

Du har aldrig haft intim kontakt med en kille, men det spelar inte så stor roll. För vet du en sak? Det är som ingenting, värdelöst, om det egentligen inte finns några riktiga känslor inblandade i sexuella handlingar. Visst, det kan vara njutning men den kvarstår inte.

Stressa inte, ta det lugnt. Du har ännu inte avslutat gymnasiet så det finns tid kvar att ta tag i ditt samliv. Om du verkligen blir kär i någon så kommer det kännas så mycket bättre att uppleva allt sådant med den personen, istället för att ha gjort en massa saker du kanske ångrar med en bunt okända människor.

ReplyQuote

cynkz:

Inge fel de kommer mest av sej själv att man hittar någon, men förstår om du har oro att nåt är fel för e svårt för många att hitta någon.Och om festa som alla pratar om tycker jag du ej ska göra de för att få vänner eller kille.Jag festar inte å jag har hittat en underbar tjej å hon festar men ändå jag står kvar vid att jag tycker festa är omoget å tråkigt.Sen du prata om kär vet inte om man kan kalla de kär, visst du kanske har en liten crush på någon, men kär är mer om den andra känner detsamma och man börjar gilla varan mer då blir man kära.Å om han inte gillar dej på det sättet varför vill du då ha han om man säger så? Tänk på de

Håller helt klar med, desto mer tid man spenderar med en person desto mer ser man utöver utseendet. Vilket bidrar till helhetsbilden och kärlek[smile]

ReplyQuote
cynkz

Doherty:

Håller helt klar med, desto mer tid man spenderar med en person desto mer ser man utöver utseendet. Vilket bidrar till helhetsbilden och kärlek

Citerade fel gjorde du men ändå som sagt den fulaste i världen kan bli den vackraste om man blir kär i den.

ReplyQuote