(x ) Inte fjollig, har dock kontakt med min feminima sida, gråter till filmer men tar kontroll i situationer.
( ) Politiskt aktiv, håller mig informerad om allt som pågår men världen går under och ingen kan göra ett skit åt det så d e itne värt det.
(x ) God musiksmak (Dvs, punk/hc/etc) lyssnar på bra musik men inte din sorry luv, lyssnar på coldplay, the killers, ccr, the klaxons etc. hardcore happy rock! fuck yeah
(x ) Bra självförtroende, är mig själv i alla situatoner på gott och ont. ljuger aldrig! sprallig, töntig, nördig, festprisse, rolig, omtänksam, hårt, mjuk.
( x) Åtminstonde veggie, vill vara. dock har jag inte möjligheten nu, försökte äta veggie men gick er för mycket i muskelmassa. vill inte förlora min kropp så äter kött tills dess att jag har mer kontroll över mitt liv å kan bestämma själv.
( ) Nykterist, lessen men absolut inte. jag njuter av livet å allt som det har att erbjuda. ljusa å möra sidor. att fördjupa sig i sina mörka sidor och njuta av att vara dålg är minst lika viktigt som att ta vara på sin rena och vackra sida. allt är en del av att leva. å jag lever fullt ut.
övrigt: reser mycket. själv oftast men en bätre hälft skulle få plats. packar ryggsäcken å ger mig ut i världen. träffar människor, festar å insuper kulturer. HATAR charter å sol å bad. kan man göra hemma. reser man ska man fan ha ett äventyr!
ah nej vet att jag inte va din typ. men av erfarenhet måste jag ärligt säga att kärleken finns på de lömskaste ställena. du borde kanske chansa mer i livet. ta mer risker. leva.
talrik:
du borde kanske chansa mer i livet. ta mer risker. leva.
Och med chansa och ta risker menar du?
fruitpunch:
Är du min drömkille?
( ) Inte fjollig
( ) Politiskt aktiv
(x) God musiksmak (Dvs, punk/hc/etc)
(x) Bra självförtroende
( ) Åtminstonde veggie
( ) Nykterist
Drömkillar finns bara i fantasin. Låt dem stanna där!
Låt oss få vara som vi är:
Ibland fjolliga
Ibland sexiga
Alltid bra självförtroende
Barnsliga
Tjötiga
Egen vilja
Egna intressen!
Det finns en del till men tog upp det viktigaste!
Vill du ha en drömkille, fantisera om honom! När du är klar finns vi här!
(x) Inte fjollig
( ) Politiskt aktiv
(x) God musiksmak (Dvs, punk/hc/etc)
(x) Bra självförtroende
( ) Åtminstonde veggie
( ) Nykterist
Kaffegrabben:
Drömkillar finns bara i fantasin.
Det är ju givet
Kaffegrabben:
När du är klar finns vi här!
?
NÄ
fruitpunch:
Och med chansa och ta risker menar du?
testa nått nytt.
talrik:
testa nått nytt.
Om testa något nytt skulle innebära att jag skulle börja krogragga på något jävla bottenskrap så, nej.
nej inte alls.. faktum är att jag e förbluffad över att du drog upp en sån random grej? vart kom d ifrån lixom.. nej men du kanske borde testa att satsa på någon som inte är precis sm du. någon som kompletterar dig ist kanske?
fruitpunch:
(X) Inte fjollig
( ) Politiskt aktiv
( ) God musiksmak (Dvs, punk/hc/etc)
(X) Bra självförtroende
( ) Åtminstonde veggie
(X) Nykterist
( ) Inte fjollig
(/) Politiskt aktiv
(/) God musiksmak (Dvs, punk/hc/etc)
(/) Bra självförtroende
( ) Åtminstonde veggie