Aviseringar
Rensa alla

Är jag bi?


Ämnesstartare

Burrito:

Kanske för att hon vill ha hennes partners barn?

där har du rätt i vill bilda en family oxå jue :z


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smiffie:

Jodå 😉 visst kanske inte barn och sånt men det finns andra sätt att fixa det på tex adoptera osv

Sorry för det här men... IN MY ASS att ja skulle adoptera. Vill ha min egwn barn. Inte en främling som man ska stå ut med att han säger att ja inte är hanj[surprised]hennes morsa. Fuck it aso.


   
SvaraCitera

Scr3amoGiirl3n:

där har du rätt i vill bilda en family oxå jue :z

Testa dig fram 😉 Btw om du har haft sex med tjejer så låter de ju som att du "gillar de" och borde vara bi ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bisexuell för att jag tänder på både tjejer och killar. Men jag trivs bäst med en man som partner.
Bisexualitet är en sexualitet.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Scr3amoGiirl3n:

där har du rätt i vill bilda en family oxå jue :z

haha alltså va, DU ÄR KVINNA, varför skulle du inte kunna få barn trots avsaknaden av manlig partner?

+ du rår ju inte gärna för vem du får känslor för.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

och om du känner att du bara får känslor för män men gillar att sexa båda, så kan du kalla dig bisexuell heteroemotionell och vara ascool.


   
SvaraCitera

Men jaa du är bi om du dras till båda könen [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp du e bi [crazy]


   
SvaraCitera
elanue

Scr3amoGiirl3n:

Sorry för det här men... IN MY ASS att ja skulle adoptera. Vill ha min egwn barn. Inte en främling som man ska stå ut med att han säger att ja inte är hanjhennes morsa. Fuck it aso.

Eller så är du tillsammans med en man först, får barn, dumpar honom och hittar en kvinna[rolleyes] Är ganska vanligt, har jag läst i tidningar i alla fall[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elanue:

Eller så är du tillsammans med en man först, får barn, dumpar honom och hittar en kvinna Är ganska vanligt, har jag läst i tidningar i alla fall

HAHAHAHAHAHAHAHHA [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

och om du känner att du bara får känslor för män men gillar att sexa båda, så kan du kalla dig bisexuell heteroemotionell och vara ascool.

Kviq:

och om du känner att du bara får känslor för män men gillar att sexa båda, så kan du kalla dig bisexuell heteroemotionell och vara ascool.

låter inte sådär jätte dumt heller. tack.


   
SvaraCitera