Notifications
Clear all

Är jag bisexuell?

anonym12345678:

Okej. jag är 13 år detta började ungefär vid 11 års åldern.-är inte dugg intresserad av tjejer längre inte killar heller. jag vet inte vad jag vill ha och vad jag är! det känns som jag vill ha killar men det vill jag fan inte! jag tänker inte acceptera mig som gay. bara som bisexuell. jag gråter hela dagarna. medans mina killkompisar pratar om snygga tjejer. det är så jobbigt. jag får väl leva utan kärlek och sex.

Du är ju bara 13, som mig! Du har långt kvar i livet... allting går ju upp o ner. Var inte ledsen att du är bi/gay. Nu förtiden är det "normalt"[smile] Man ska vara stolt för den man är!

ReplyQuote
Topic starter

Jag vet jag vet..jag var faktiskt stolt att va bi. men nu känns det som jag inte är det. Ibland blir jag kär i en tjej men sen när jag träffar henne på riktigt så försvinner det typ. känner inte ens för att hångla typ, eller jag vet inte..man kan va väldigt osäker på sin läggning i puberteten har jag hört. så jag vet inte. Känns som jag vill ha ett förhållande med en kille när jag inte ens vill det ju. Har en kill kompis som jag sex fantiserade om en gång och jag gillade det. men sen när jag träffade han så ville jag inte ens det. Så man kan inte vara säker på någonting.

ReplyQuote