Notifications
Clear all

Är jag bög?

Topic starter

Kotten:

Är jag bög nu?

Du var full och han var full. Två kåta fulla killar i samma säng och det slutade med sex, konstigare saker har hänt.

Närhet, uppmärksamhet och sexuell stimulans brukar göra dem flesta kåta, oavsett läggning. Om en straight kille får en avsugning av en annan kille lär han fortfarande tycka att det är skönt, även om han inte är bög.

Jag tycker inte att du skall fundera så mycket på om du är bög eller inte, du är fortfarande ung och kan exprimentera mycket utan att det behöver betyda något speciellt. Att du tyckte det var skönt att bli knullad är också ganska naturligt, det sitter enormt mycket känselnerver runt hålet och dessutom prostatan en bit in som är skön att stimulera, den brukar kallas killen g-punkt.

Jag kan förstå om du känner dig förvirrad över hur du känner nu, om du är bög eller inte, men det är inget du måste eller ens borde bestämma dig för redan nu. Testa olika tills det känns bra och kör på det!

Om du skall snacka med killen får du väl bestämma själv. Om du vill vara med honom igen kan du ju ta reda på hans nummer och skicka ett mess typ "vore kul att ses igen" och sen låta honom ta initiativ om han vill. Eftersom han sa att han inte var bög kan det vara känsligt för honom att prata om det, men om du känner att du vill det borde du säga det till honom. Jag skulle köra samma där, skicka ett mess typ "kan vi inte prata om det som hände på festen" och sen låta honom ta nästa steg om han vill. Att skicka mess är lite barnsligt, men fär många är det lättare att prata om jobbiga saker så.

WeeSC:

Tog han dig i baken? Vad jag har hört så är analsex ingenting man bara har sådär, speciellt inte om man aldrig haft det innan då analen är extremt känslig.

Nah det är faktiskt inte så svårt som man kanske kan tro. Är man kåt och har mycket försats går det faktiskt överraskande lätt. Jag brukar tillämpa 15-20 sekundersregeln, dvs smeta försats runt hålet sen pressa mjukt samtidigt som jag viskar och slickar killen i örat under 15-20 skunder så brukar den glida in fint efter ett tag.

Det krävs bara lite tålamod och att man kan övertala killen man sätter på att slappna av och ta det lugnt, fungerar oftast bra även på ovana killar. Hemligheten är att ta det lugnt och inte köra in för mycket åt gången, hålla still så den som tar emot får vänja sig lite och så att man får ett bra lager analslem över kuken så det glider mjukt [wink]

exyl:

Men under en fest eller efter kan mycket hända.. Jag har haft sex med en kill kompis efter fest.. även hänt att vi haft mkt oralsex efter fester..

Jag instämmer, lite skönt sex är väl bara bra [y]

ReplyQuote
Hampie

AndyH:

Är man kåt och har mycket försats går det faktiskt överraskande lätt. Jag brukar tillämpa 15-20 sekundersregeln, dvs smeta försats runt hålet sen pressa mjukt samtidigt som jag viskar och slickar killen i örat under 15-20 skunder så brukar den glida in fint efter ett tag.

Nu bör de dock tilläggas att osäkert analsex allt som oftast är en dålig idé! Könssjukdomar smittar lättare vid analsex än vaginal- och oralsex.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote