Aviseringar
Rensa alla

Är jag ful eller snygg?

Ämnesstartare

Tror ni jag kan få ligga när jag ser ut såhär eller borde jag bli asexuell istället?

Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

du kan säkert få något sympatiknull då och då

SvaraCitera
Ämnesstartare

sorry, inget sex för dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

SvaraCitera
Ämnesstartare

no fucking for you!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänk på att när du skapar sådana här trådar kan du förvänta dig att 95% av svaren är bara för att jävlas och/eller av avund, som exempelvis:

Birger:

sorry, inget sex för dig.

ennie:

YaBasta:

no fucking for you!

[bigsmile]

[love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Tänk på att när du skapar sådana här trådar kan du förvänta dig att 95% av svaren är bara för att jävlas och/eller av avund, som exempelvis:

Jag tror de flesta är seriösa härinne tyvärr. Får bara lära mig att leva med mitt fula ansikte i resten av mitt liv. Aja man har iallafall en fleslight.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan, jag är ju snyggare än det där och jag får aldrig ligga! Det är nog kört för dig grabben.

SvaraCitera
Ämnesstartare

guitaristheshit:

Jag tror de flesta är seriösa härinne tyvärr.

Jag vet inte hur det är med resten av forumet, men klotter är hemmet för OT och oseriositet (om det nu ens är ett ord).

[love]

SvaraCitera

prova byta min så kanske

SvaraCitera
Ämnesstartare

med den där inställningen är du inte så snygg

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

prova byta min så kanske

kan rekommendera detta. försökte med japanen så jäääkla länge, och en dag provade jag att byta min. gick direkt. för oss båda. bra tips. [y]

SvaraCitera

Pickaboo:

kan rekommendera detta. försökte med japanen så jäääkla länge, och en dag provade jag att byta min. gick direkt. för oss båda. bra tips. [y]

ah d va 1 hit

SvaraCitera

Måste säga att detta är ganska tragiskt. Att söka utseendebekreftelse över internet. Och förövrigt så spelar inte utseendet någon roll. Alla är fina på sitt sett!
Vill man ligga med någon gör man (förmodligen) det med någon man tycker om och för att bli omtyckt spelar inte utsidan någon roll.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tkr du e söt[love]

SvaraCitera