du kan säkert få något sympatiknull då och då
sorry, inget sex för dig.
nä
no fucking for you!
Tänk på att när du skapar sådana här trådar kan du förvänta dig att 95% av svaren är bara för att jävlas och/eller av avund, som exempelvis:
Birger:
sorry, inget sex för dig.
ennie:
nä
YaBasta:
no fucking for you!
Storchen84:
Tänk på att när du skapar sådana här trådar kan du förvänta dig att 95% av svaren är bara för att jävlas och/eller av avund, som exempelvis:
Jag tror de flesta är seriösa härinne tyvärr. Får bara lära mig att leva med mitt fula ansikte i resten av mitt liv. Aja man har iallafall en fleslight.
Fan, jag är ju snyggare än det där och jag får aldrig ligga! Det är nog kört för dig grabben.
guitaristheshit:
Jag tror de flesta är seriösa härinne tyvärr.
Jag vet inte hur det är med resten av forumet, men klotter är hemmet för OT och oseriositet (om det nu ens är ett ord).
prova byta min så kanske
med den där inställningen är du inte så snygg
Blivande_japan:
prova byta min så kanske
kan rekommendera detta. försökte med japanen så jäääkla länge, och en dag provade jag att byta min. gick direkt. för oss båda. bra tips.
Pickaboo:
kan rekommendera detta. försökte med japanen så jäääkla länge, och en dag provade jag att byta min. gick direkt. för oss båda. bra tips.
ah d va 1 hit
Måste säga att detta är ganska tragiskt. Att söka utseendebekreftelse över internet. Och förövrigt så spelar inte utseendet någon roll. Alla är fina på sitt sett!
Vill man ligga med någon gör man (förmodligen) det med någon man tycker om och för att bli omtyckt spelar inte utsidan någon roll.
jag tkr du e söt