Aviseringar
Rensa alla

Är jag gravid?


Ämnesstartare

Ensamvargen:

Du behöver ju inte säga varför du ska gå dit om du inte vill

Det är sant. Har inte tänkt på det, faktiskt, hehe.
Men alltså. jag sa till min föredetta bästa kompis (vi är liksom, rätt bra kompisar igen nu) och kan prata med ja, i princip allt med henne, hon tycker inte något sånt är pinsamt och visste att vi skulle göra det, förr eller senare.
Så jag kan ta med henne tror jag. [smile]
Fast alltså har pratat med hon i stockholm ett tag nu, och så med min föredetta bästa vän, och båda tror inte att jag är gravid, eller att det ens ska räknas som om jag förlorade min oskuld, eftersom han inte var helt inne och typ det inte var länge. [y]
Så jag börjar bli mer säker på att jag inte är gravid [y], men man vill ju alltid vara säker. [shake]


   
SvaraCitera

astronaut:

Så jag börjar bli mer säker på att jag inte är gravid [y], men man vill ju alltid vara säker. [shake]

JA. Alltid bättre att ta det säkra framför det osäkra. 🙂


   
SvaraCitera

Woho:

Ja, men eftersom att kuken inte var inne helt så du bara halvt befruktad så du kommer bara att föda en dvärg

Klockren [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mina "bästisar" är liksom mer såhär, de tycker typ allt är "äckligt".
När jag kysste min pojkvän första gången så sa jag det till de (var ju glad, och såhär) och de typ ".. wtf lilli.. barnförbjudet..", bara för vi använde tunga och sånt.
och så tycker de det är helt jobbigt och äckligt när vi kysser varandra framför de, typ. [tard]


   
SvaraCitera

15 år för att ha sex [no-no][no-no]


   
SvaraCitera