Aviseringar
Rensa alla

Är jag lesbisk nu?

GHurt

XMinGrönaLampaÄrDödX:

De var väldigt nöjda igår när de blev tafsade på av en man.

De kanske inte vet att de är lesbiska än, kanske har svårt att acceptera det.

SvaraCitera

Ja.

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hm. Jag tror inte att de är helt lesbiska, de var väldigt nöjda igår när de blev klämda på av Mario. [no-no]

Ah! Vilken lättnad då! Bi they are then!

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag pep när jag gick genom den där läskiga tjohejsansaken på flygplatsen, så en tjej klämde på hela mig för att se så att jag inte smugglade bomber.

Vad läckert! Kanske också ska ta en promenix genom den där läskiga tjohejsaken så jag får lite tafs med! Kan ju förvara nycklarna i kalsongerna eller något. [blush][cute]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

[blush][blush] Blir lite generad. [blush]

[blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Vad läckert! Kanske också ska ta en promenix genom den där läskiga tjohejsaken så jag får lite tafs med! Kan ju förvara nycklarna i kalsongerna eller något. [blush][cute]

Fast det såg ut som att män klämde på män och kvinnor klämde på kvinnor. [no-no]

SvaraCitera

Drömde om dig i natt. [blush]

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Fast det såg ut som att män klämde på män och kvinnor klämde på kvinnor. [no-no]

Damn! Fail! [sad]

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

mina bröst

XMinGrönaLampaÄrDödX:

smugglade bomber.

Höhö

SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Drömde om dig i natt. [blush]

Oh, vad drömde du? [blush]

KamikazeTomten:

Höhö

x)

SvaraCitera

Kan göra dej hetro igen om du vill[wink][wink][wink]

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Oh, vad drömde du? [blush]

Åkte buss med dig, Mario och Tommy. Tommy klev av och skulle hämta något vid någon hållplats, men han kom aldrig tillbaka. Blev jätteledsen. Sen kom vi fram till mig, så var min alkis-farfar där och luktade illa. Han pussade dig och Mario på kinden, tyckte det var pinsamt. Sen helt plötsligt stod vi och borstade tänderna, och av någon anledning spottade du och Mario ut tandkrämsskummet på golvet. Jag såg hur som helst inget konstigt i det och torkade vänligt upp det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Jag såg hur som helst inget konstigt i det och torkade vänligt upp det.

[love]

SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera