någon som har svar på anuras fråga?
Spelar det nån roll vad jag tycker om dig?
Känner dig inte, men hade jag gjort det hade jag kunnat svara.
Säkert inte om du får upp självförtroendet. Ofta kan man framstå som tråkig när man är osäker och väljer att vara tyst istället för att säga nåt. Börja ta för dig så ska du se att folk börjar se dig som rolig
Krutgubben:
Säkert inte om du får upp självförtroendet. Ofta kan man framstå som tråkig när man är osäker och väljer att vara tyst istället för att säga nåt. Börja ta för dig så ska du se att folk börjar se dig som rolig
kan man se som tråkig när man ofta är tyst? hur då?
Anura:
kan man se som tråkig när man ofta är tyst?
Det är väl uppenbart? Det är hur som helst få som är begåvade med förmågan att vara roliga när de är tysta. Du har av en händelse inte filmat några fancy minspel på Gifyo som du kan dela med dig av?
Anura:
hur då?
Om vi vänder på det hela, är det inte större sannolikhet att något uppfattas som roligt om man säger det så andra kan höra, snarare än om man sitter tyst och tänker på det?
För övrigt så... kör på! Dock tror jag inte du behöver en tråd som den här. Som Fingerprints skrivit gång på gång, vad vill du ha ut av den? Svaret har varit "ärliga svar", men vadå... vad ska du med ärliga svar till? Spelar det någon roll? Mår du bättre av att alla säger "ja, du är jättetråkig" eller vill förväntade du dig att alla skulle svara "nej, du är ju the life of the party!!".
Och... tar du ens svaren på allvar? Det verkar ju onekligen variera från användare till användare som svarat.
Hmpf, nej, men... sköt dig själv och skit i andra.
Tobbish:
Det är väl uppenbart? Det är hur som helst få som är begåvade med förmågan att vara roliga när de är tysta. Du har av en händelse inte filmat några fancy minspel på Gifyo som du kan dela med dig av?
det är dock dumt att anta att en sådan person måste vara tråkig?
Tobbish:
Och... tar du ens svaren på allvar? Det verkar ju onekligen variera från användare till användare som svarat.
ja, det gör jag! 🙂 Jag vet vad jag kan förändra och inte.
Tobbish:
Hmpf, nej, men... sköt dig själv och skit i andra.
Tack! 🙂
nej jag tycker om dig!
Egypten
YEAH
Egypten
YEAH!
Egypten
YEAH!!!!11
Tråkig är väl lite fel ord att använda... skulle mer beskriva dig (utifrån dina andra trådar) som en extremt osäker person.
KnightInShiny:
(utifrån dina andra trådar) som en extremt osäker person.
vilket jag är. och nu är jag helt seriös, jag vet inte riktigt hur jag skall göra för att inte vara så jävla osäker som jag är :/
Anura:
det är dock dumt att anta att en sådan person måste vara tråkig?
Om den inte gör något väsen av sig.
Om jag inte ser att den är social och vill ta för sig minsta lilla.
Om jag inte ser att den anstränger sig något alls för att fungera i sociala samspel med andra, då är något fel. Tråkig behöver inte vara rätt ord för det men det är ett ord som enkelt kan förklara det. Sen varför den är tyst kan ha tusen möjliga orsaker, som jag inte kan veta om den inte pratar med mig och eventuellt berättar saker som får mig att inse varför den är så tyst.
Nej, bara dum i huvudet.
Xisco:
eventuellt berättar saker som får mig att inse varför den är så tyst.
hur hanterar du en sådan person då?
Xisco:
då är något fel
fel?
Anura:
hur hanterar du en sådan person då?
Försöker prata med den, är mig själv och försöker få den att öppna upp sig, kort och gott.
Anura:
fel?
Jag är av den åsikten att vi alla behöver vara sociala med andra. Om man inte är det överhuvudtaget eller väldigt lite så finns det en anledning till varför man inte är social, alltså är något fel.