Roflcopter515:
asså,ja sa aldrig att det inte är det enda vi gjort,nu låter ja väll skit konstig men aja du fattar väll
Nej, då låter bara otroligt språkligt fel ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Men jag förstår vad du menar. Men vill du inte ha sex så ha inte sex då. Lämnar hon dig p.g.a. det, så so what? Det kommer komma många andra. ![]()
Jonnybravo91:
Men vill du inte ha sex
thats not ze issue,men tror de kommer funka,ska träffa henne imon,vem vet va som händer ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Nabla:
Jag brukar kalla den Karlsson på taket - lagom tjock, lagom lång och i sina bästa år!
OMFG ROFLMAO x'D
Roflcopter515:
för jag ligger på -10 cm
Hahahah negativt tal
vaddå har du en fitta?
Äh, håll lampan släckt bara ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Roflcopter515:
jag vet inte om jag kan tillfredställa henne riktigt
Det är det inte många som lyckas med första gången. Sedan hänger väl inte allt på längden?
The Box:
vaddå har du en fitta?
![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
The Box:
Hahahah negativt tal
goddamn du e dum i huvet asså! shit tror du de själv eller? idiot
Roflcopter515:
goddamn du e dum i huvet asså! shit tror du de själv eller? idiot
Idiot?
det var du som skrev ett negativt tal mini-dick![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Jellybeans:
Ha kul medan du kan ha sex med en 14åring. Om ett år så är det olagligt.
haha![[love]](/img/smilies/love.gif)
The Box:
Idiot?
det var du som skrev ett negativt tal mini-dick
och det är du vars iq ligger på ett negativt tal,jag vet att du skämtar,tråden finns inte för skämt, gå o rasta ödlan till Xena eller va vet ja star trek nörd...you fail
Roflcopter515:
och det är du vars iq ligger på ett negativt tal,jag vet att du skämtar,tråden finns inte för skämt, gå o rasta ödlan till Xena eller va vet ja star trek nörd...you fail
ehh, va? ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
Tråden låst på grund av inaktivitet