Notifications
Clear all

är på dåligt humör

Topic starter

antrax:

Ah!

oki

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

oki

men jag säger inte vilken. Dold text: vill att det ska finnas en smiley som ser sneaky ut

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

hahaha läste 3 ggr nu fatta jag.. garva

man kan inte kalla dig efter iaf[blush]

ReplyQuote
Topic starter

antrax:

vill att det ska finnas en smiley som ser sneaky ut

[cute]

den e väll närmast

kebu12:

man kan inte kalla dig efter iaf[blush]

nä d vore en bedrift

ReplyQuote
Topic starter

Lounge fact:

[cute]

den e väll närmast

Mnääeww!
Helt nej.
Den ser ut som att den tror att den är så jävla söt men så är den bara en falsk äcklig smiley med noll självdistans.

ReplyQuote
Topic starter

Blivande_japan:

ååååh vill ha[love]

*matar dig med en sked lr två*

ReplyQuote
Topic starter

Var det igår kväll. Smällde i toalettdörren lite oansenligt så att det skulle kännas bättre.

ReplyQuote

Lounge fact:

oj.. anses du så ung? har inte varit några problem att höja när jag var 19 och gick på en annan antidepp. men hoppas du får höjd och det blir bra.. hur tycker du det är annorlunda nu och då med din medicin?

Ja. Fast jag får inte via vuxenpsykiatrin, är fortfarande skriven på bup. Dom är mycket striktare med medicin. Men fyllde nittion ganska nyss och ska skickas över dit.

Lounge fact:

ångesten försvinner och man får en berusande "jag mår bra som fäään" känsla [crazy]

Åh. Fett nice.

ReplyQuote

enni:

*matar dig med en sked lr två*

snelt

ReplyQuote
Topic starter

antrax:

Den ser ut som att den tror att den är så jävla söt men så är den bara en falsk äcklig smiley med noll självdistans.

hahaha..

stereo total:

Ja. Fast jag får inte via vuxenpsykiatrin, är fortfarande skriven på bup. Dom är mycket striktare med medicin. Men fyllde nittion ganska nyss och ska skickas över dit.

aha.. sedan är det väll individuellt per mottagning

ReplyQuote

Lounge fact:

vad säger att jag inte tränar, undrar bara [crazy]

inget [bigsmile] men när jag är på dåligt humör brukar jag träna/slå på något så känner jag mig mycket bättre efteråt [wink]

ReplyQuote
Topic starter

oj va arj jag va=)

ReplyQuote