antrax:
Ah!
oki
Lounge fact:
oki
men jag säger inte vilken. Dold text: vill att det ska finnas en smiley som ser sneaky ut
Lounge fact:
hahaha läste 3 ggr nu fatta jag.. garva
man kan inte kalla dig efter iaf
antrax:
vill att det ska finnas en smiley som ser sneaky ut
den e väll närmast
kebu12:
man kan inte kalla dig efter iaf
nä d vore en bedrift
Lounge fact:
den e väll närmast
Mnääeww!
Helt nej.
Den ser ut som att den tror att den är så jävla söt men så är den bara en falsk äcklig smiley med noll självdistans.
Blivande_japan:
ååååh vill ha
*matar dig med en sked lr två*
Var det igår kväll. Smällde i toalettdörren lite oansenligt så att det skulle kännas bättre.
Lounge fact:
oj.. anses du så ung? har inte varit några problem att höja när jag var 19 och gick på en annan antidepp. men hoppas du får höjd och det blir bra.. hur tycker du det är annorlunda nu och då med din medicin?
Ja. Fast jag får inte via vuxenpsykiatrin, är fortfarande skriven på bup. Dom är mycket striktare med medicin. Men fyllde nittion ganska nyss och ska skickas över dit.
Lounge fact:
ångesten försvinner och man får en berusande "jag mår bra som fäään" känsla
Åh. Fett nice.
enni:
*matar dig med en sked lr två*
snelt
antrax:
Den ser ut som att den tror att den är så jävla söt men så är den bara en falsk äcklig smiley med noll självdistans.
hahaha..
stereo total:
Ja. Fast jag får inte via vuxenpsykiatrin, är fortfarande skriven på bup. Dom är mycket striktare med medicin. Men fyllde nittion ganska nyss och ska skickas över dit.
aha.. sedan är det väll individuellt per mottagning
Lounge fact:
vad säger att jag inte tränar, undrar bara
inget men när jag är på dåligt humör brukar jag träna/slå på något så känner jag mig mycket bättre efteråt
oj va arj jag va=)