absolut nej till båda. acne=gulligt.
min kille frågade samma sak i början och var osäker.
för att visa att jag verkligen inte brydde mig slickade jag honom över hela ansiktet, (acnen)
1. nej
2. nej
Det beror helt på hur extrem acnen är men om det inte är typ en centimeter utanför ansiktet över HELA ansiktet så är det lugnt för mig iaf. Men som sagt din acne kommer snart förr eller senare gå bort om du lever rätt, äter rätt, använder rätt krämer och medicin så ;P Du är ju så ung fortfarande så det är bara att ta det lugnt, tjejen kommer komma automatiskt. Det är bara att försöka skugga av din acne med personlighet och resten av din utseende så länge 🙂 En tjej som tycker att än kille har en underbar personlighet kommer tycka en kille som hon inte var attraherad av inne är skitsnygg! Jag vet svårt att tro men det är sant!! Utseendet är inte det enda man går på! ;D
Du kan även göra din acne mindre synlig genom speciella täckningskrämer/foundations en som jag verkligen skulle kunna rekommendera dig i sånnafall är:
Finns på kicks, åhlens, H&M, kappahl,...
Jag har själv problem med min hud (dock inte akne) och jag har provat många olika krämer och foundations så den där är verkligen en dröm foundation, jag LOVAR!!!
Nu tänker du säker -" Fan heller, det är ju för tjejer, bögigt" men så ska du absolut inte tänka. Så länge du har rätt färg som passar din hudton så kommer IIINNGET att märka att du har det på dig! LOVAR!! PLUS att min hud har verkligen lyckats bli så mycket bättre med den där än något annat. Tack vara just den! :O
Tråden låst på grund av inaktivitet