e d nå fel på mig?
förvisso var rotfrukterna skivade och grillade, men ändå :< trodde ej jag skulle äta allt o räknade med att det skulle bli över till imorn........ wä e proppmätt
mmm e d där chocolate chip cookies??
Jag har ätit en halv smörgåstårta O: Känner mig tjockis
honolulu:
o så fick ja mig 1 vacker sörprise, mina ögon ba O_O_O_O
honolulu:
stereo total:
Det är gott att äta.
honolulu:
bild
Åh, blev sugen på GILLE-kakor nu.. Mina favoritkakor var slut sist jag var i affären.
S3ON:
Åh, blev sugen på GILLE-kakor nu.. Mina favoritkakor var slut sist jag var i affären.
man ska äta walmarts chips ahoy då snålar dem ej med chokladbitarna, men man blir FET då göder man lixom själen också, det kan man ej göra med svenska kakor, tyvärr
honolulu:
man ska äta walmarts chips ahoy
Har du testat Maryland cookies? Det är chocolate chip cookies Rolls Royce, fast det är synd att dom bytt förpackning
maskerad2010:
Har du testat Maryland cookies? Det är chocolate chip cookies Rolls Royce, fast det är synd att dom bytt förpackning
åh, nej
äre studentmat1 lr
Lounge fact:
äre studentmat1 lr
jag gör faktiskt fett lyxig studentmat, detta var bara lite kvällsmat pga hade redan ätit
kommer aldrig gå ner i vikt, även om ja går tusenmiljoner kilometer upp o ner för trappor o backar n shit!!
honolulu:
jag gör faktiskt fett lyxig studentmat, detta var bara lite kvällsmat pga hade redan ätit
aha tykcte de var bra mat bättre än nudlar o så!!
honolulu:
kommer aldrig gå ner i vikt, även om ja går tusenmiljoner kilometer upp o ner för trappor o backar n shit!!
joooooorå, har du motivationen kmr du gå ner massa
låter nyttigt!
Lounge fact:
aha tykcte de var bra mat bättre än nudlar o så!!
nämn ej nudlar i min närhet plz om jag vill ha det tänker jag köpa smaaala spagettin
Lounge fact:
joooooorå, har du motivationen kmr du gå ner massa
hahahah ....... yeah.
enhimmelskdrog:
låter nyttigt!
mmm de äre!
honolulu:
nämn ej nudlar i min närhet plz om jag vill ha det tänker jag köpa smaaala spagettin
e du addicted eller köp fullkornsspaghetti de är ju najs bajs
Lounge fact:
e du addicted eller köp fullkornsspaghetti de är ju najs bajs
nej det är bara skit ju.. kan väl tänka mig köpa det 1 gång i livet. ah, de är bra grejer!