Aviseringar
Rensa alla

Agera mot deportationer! Manifestationer på lördag den 28:e mars!


God Konsument:

Jag ser inget fel i att vi här i Lund jagar ut nazisterna den 30e, de vill inskränka på människors frihet enormt mycket och centralisera all makt till en elit. Hade de fått bestämma hade sånna som jag misshandlats eller avrättats på fläcken,

Typiskt kommunister/anarkister/nazister att resonera så. Det demokratiska samhället ska tåla att även antidemokrater som du själv gör er hörda inom lagens ramar. Fast å andra sidan så spelar det väl ingen roll. Så länge kommunisterna och nazisterna slår varandra fördärvade så blir ni ju i alla fall inte fler. Trist bara att ni jämt ska ge er på utomstående också, som inte vill ha något med er fascism att göra.


   
SvaraCitera

In med städarna, [y]


   
SvaraCitera

Jävla vänsterpack, folk som inte har asyl skall skickas hem fortast möjligt


   
SvaraCitera
Jucka

salem08:

Det rasistiska våldet är inget misstag.

Jag förstår inte hur man kan säga att våld är rasistiskt. våld är våld, våld blir inte bättre eller sämre beroende på vem man använder det mot.


   
SvaraCitera

God Konsument:

Så man ska bara bry sig om sig själv alltså? Jag känner en jävla rädsla för att vänner till mig ska kunna deporteras.

Isåfall har personerna inget här att göra. Alla som har riktiga behov får nämligen redan stanna eftersom Sverige har Europas invandringsvänligaste lagar och är bland de länder som tar emot överlägset flest utlänningar sett till landets befolkning och storlek.


   
SvaraCitera

För övrigt slutade den här dagen med två rödingar till sjukhus och en beväpnad mobb på cirka 50 man som fick fly. 2 sprang in på Södra Latin och fick där pisk med en laptop och pekpinnar. En kunde inte sitta upp efter besvarandet av vänsterns attack.

Framåt Fria!

http://www.frianationalister.se/sthlm/2009/03/28/lyckad-aktion-pa-soder/

http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article4764389.ab

http://www.svd.se/stockholm/nyheter/artikel_2664905.svd

En som fick pisk var RF:s ledare som också var tuff nog att gömma sig bakom en lärarinna.


   
SvaraCitera

salem08:

- Ett omedelbart stopp på våldet och avhumaniseringen.- Stopp av alla deportationer.- Frigivning av alla människor som sitter inlåsta i förvar.

Lycka till [bigsmile]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Att en människa bryter mot orättvisa regler och lagar är inget argument för att skicka hem personen till en krigszon eller en situation som på annat sätt är hotfulla mot denna. Det finns inget argument som rättfärdigar det förtryck och frihetsinskränkande något sådant innebär.

flytta till ett land som passar dig bättre då och sluta klaga


   
SvaraCitera

Det gick inte så bra, va?


   
SvaraCitera

God Konsument:

Beror helt på situationen. Jag ser inget fel i att vi här i Lund jagar ut nazisterna den 30e, de vill inskränka på människors frihet enormt mycket och centralisera all makt till en elit.

Nazister är inte människor och förtjänar inga (demonstrations)rättigheter alltså?
Man får inte slut på inskränkningar på människors frihet genom att inskränka på fler människors frihet.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera