Stekarn: Sluta dröm! Gör nåt nu! Gå ut och visa vad du går för! Skaffa ett riktigt jobb, ta tag i ditt liv bror!
jag jobbar för fullt, men ser d inte som ett jobb pga kommer tröttna då trorja
S3ON: jag jobbar för fullt, men ser d inte som ett jobb pga kommer tröttna då trorja
När började du jobba? Och vad har du för jobb? Det känns som du bara sitter här 24/7 och dessutom krökar på vardagar.
Stekarn:
När började du jobba? Och vad har du för jobb? Det känns som du bara sitter här 24/7 och dessutom krökar på vardagar.
Ett par månader sedan, jag producerar musik. sitter här typ 6/7, dricker när jag är riktigt deprimerad. och enbart 1 gång, d.v.s. En måndag, eller en tisdag eller en onsdag osv, brukar ha uppehåll på ca: 2 månader. Så dricker mindre än den större massan människor som dricker var eller varannan helg alltså. 🙂
S3ON: Ett par månader sedan, jag producerar musik. sitter här typ 6/7, dricker när jag är riktigt deprimerad. och enbart 1 gång, d.v.s. En måndag, eller en tisdag eller en onsdag osv, brukar ha uppehåll på ca: 2 månader. Så dricker mindre än den större massan människor som dricker var eller varannan helg alltså. 🙂
Roligare att dricka i sociala sammanhang. Ensam är ju bara patetiskt. Okej du ska bli en sån där Avicii då som blir miljonär på 15 minuter? Men det är ju bra, borde göra det själv. Det är ju inte svårt precis.
Stekarn:
Roligare att dricka i sociala sammanhang. Ensam är ju bara patetiskt. Okej du ska bli en sån där Avicii då som blir miljonär på 15 minuter? Men det är ju bra, borde göra det själv. Det är ju inte svårt precis.
Aaa exakt. Nä, anser d vara mer patetiskt att behöva inta alkohol i grupp då man kan ha riktigt roligt utan. Ser drogen som en medicin som ej bör missbrukas.
S3ON:
Aaa exakt. Nä, anser d vara mer patetiskt att behöva inta alkohol i grupp då man kan ha riktigt roligt utan. Ser drogen som en medicin som ej bör missbrukas.
Ursäkter. Och man kan vara full utan att ha roligt! Ja....precis så skrev jag
Stekarn: Säger det inte sig självt?
Om man är en tröttsam moralist så ja, annars nej, definitivt inte.
Schism:
Om man är en tröttsam moralist så ja, annars nej, definitivt inte.
Nåväl. Nå, personligen krökar jag bara när det är fest, och när det finns singeltjejer på festen, känns så onödigt att göra det när det är korvfest eller parfest. Även om undantag har gjorts.