Notifications
Clear all

Aktriser och aktörer sökes till Ridskolan 6

Topic starter

Hej allihopa. Jag heter Günther och är porrfilmsregissör. Alla här känner säkert till den klassiska svenska porrfilmen Ridskolan som därefter fick 4 uppföljare. Nu 10 år efter den första filmen så har det blivit dags för Ridskolan 6 (haha, passande namn va?).

Förberedelserna har nyss börjat och vi räknar med att kunna börja spela in i slutet av november. Men som ni vet behöver ju varje porrfilm ett antal riktigt duktiga skådespelare och skådespelerskor, så därför söker vi nu DIG som vill vara med och bidra till ännu ett kapitel i den bästa svenska porrfilmserien någonsin. Du behöver inte ha haft någon tidigare erfarenhet av teater eller skådespeleri. Det enda som krävs är att du har en jävla anamma och en förmåga att vilja synas och visa framfötterna samt givetvis ett par års sexuell erfarenhet.

Känner du att detta är något för dig? Maila då en kort beskrivning av dig själv samt en helkroppsnakenbild till ridskolancast@hotmail.com. Ev frågor kan också ställas till ovan nämnda mail.

Vi ser fram emot din ansökan:

Tack.

Topic starter

Svenska porrindustrin är ett stort jävla skämt. Ursäkta att jag svor.

ReplyQuote
Topic starter

Är nog sämst för rollen då min kuk är så stor att den skulle blockera kameralinsen [sad]

ReplyQuote
Topic starter

x_marty:

Svenska porrindustrin är ett stort jävla skämt. Ursäkta att jag svor.

Det är du naturligtvis helt fri att tycka. [smile]

ReplyQuote
Topic starter

Gunther:

Det är du naturligtvis helt fri att tycka. [smile]

Bortsett från "Amandla". Hon var ju fräsch på sin tid.

ReplyQuote
Topic starter

kan ställa upåp

ReplyQuote
Topic starter

Dräparen:

Är nog sämst för rollen då min kuk är så stor att den skulle blockera kameralinsen

Äsch, tro lite på dig själv. Skicka in en ansökan vetja så får vi se vad det blir av det.

ReplyQuote
Topic starter

Tråden raderad från Forum SEX/Sex, Sexualitet och Sexuella fantasier

ReplyQuote