New York City:
USA har all sorts klimat och befolkning.
Nej .. Där ljög du igen
Har ni t.ex Tropisk Regnskog med Årstidsbundet Monsunregn ? Nej de tror jag inte.
och föressten har jag varit på några av dom där "Turistorterna" och det var inte alls så trevligt. Bortrövade Småbarn, misshanlade gamla kärringar, beväpnade Nigga-Gansters, Nej fy.
Och Nej jag säger inte att Sverige är bättre. Men inget i USA kan jämnföras med Europas Stränder, det är en sak som är säker.
Riiikard:
Och Nej jag säger inte att Sverige är bättre. Men inget i USA kan jämnföras med Europas Stränder, det är en sak som är säker.
Forresten, Europa ar ett vardsdel, och inget land.
Gemfor NORDAMERIKA med EUROPA.
Inte USA (ett land) med Europa (varldsdel).
NORDAMERIKA har Karibien/Vastindien - varldens vackraste strander!
Riiikard:
Har ni t.ex Tropisk Regnskog med Årstidsbundet Monsunregn ? Nej de tror jag inte.
Somewhat similar in Florida. During the summer, it rains almost everyday with heavy, short-lived thunderstorm.
I don't think someone would want to live in heavy rainy places, thank God we don't have that like SE Asia.
New York City:
Forresten, Europa ar ett vardsdel, och inget land.
Europa kan la ha stränder för det? I och med att det finns länder som är en del av Europa, som då har stränder, så har la Europa det? Juste ..
New York City:
I don't think someone would want to live in heavy rainy places, thank God we don't have that like SE Asia.
Kom inte och säg att ni har alla sorters klimat då, jävla ljugeri.. '
Och ge fan i att skryta om ditt jävla land, ingen tror på det ändå. För du är ju en SÅ bra källa om allt i USA ..