om man verkligen är kär i en kille,
tkr ni ålder spelar roll?
tkr ni de är okej oh va tsm med en kille som är 1 eller 2 eller 3 år yngre fast han är väldigt mogen för sin ålder?
sure. Fast det kanske är lite pedofiliskt om han är elva men jag har annars kompisar som är tillsammans med yngre.
Harpyja:
sure. Fast det kanske är lite pedofiliskt om han är elva men jag har annars kompisar som är tillsammans med yngre.
hehe okej 🙂
tack. ;>
Harpyja:
Yngre än elva?
biiatchh:
m man verkligen är kär i en kille,
Nej
biiatchh:
tkr ni de är okej oh va tsm med en kille som är 1 eller 2 eller 3 år yngre fast han är väldigt mogen för sin ålder?
Ja om den är mogen för sin ålder, ja. Men jag har då inte träffat på någon som är typ tre år yngre än mig och som är tillräckligt mogen. 🙁
biiatchh:
Ja.
biiatchh:
Nej.
Klorofyl:
Yngre än elva?
Naj, så fel var väl inte den meningen 🙁
Harpyja:
Naj, så fel var väl inte den meningen 🙁
Nä jaäbahdryyyyg.
ja ifall ni inte är födda samma datum är det inte true luv
Kittieh:
jag har då inte träffat på någon som är typ tre år yngre än mig och som är tillräckligt mogen. 🙁
Hur gammal är du om jag får fråga?
biiatchh:
om man verkligen är kär i en kille,
sure, det möter inga hinder, bara det inte finns några peddomotiv med i bilden
Sålänge det funkar för er så borde det inte spela någon roll vad andra tycker, ingen annan är inblandad i ert förhållande.
En åldersskillnad på tre år är inte så farligt.
1-3 års skillnad gör väll ingenting direkt.
Lack of Colour:
Hur gammal är du om jag får fråga?
92a. Vadårå?