Aviseringar
Rensa alla

åldersskillnad

lilasmet:

så jävla vidrigt!

Var???Vad Är skillnaden???

SaltaKätzchen:

Ja, men tänk på att det inte kommer kännas som så mycket sen när ni är äldre. När ni t.ex sen är 24 och 26.5 så kommer det ju inte kännas som så mycket.

I agree[bigsmile]!

SvaraCitera
Ämnesstartare

JackSilver:

Var???Vad Är skillnaden???

för att du är byxmyndig och inte hon. Om ni inte ar sex är det väl ok.

SvaraCitera

lilasmet:

för att du är byxmyndig och inte hon. Om ni inte ar sex är det väl ok.

Ja?!

lilasmet:

så jävla vidrigt!

återigen,gud så vidrigt det är att hon är en person och jag är en person och dessa 2 personer älskar varandra...eller hur?

SvaraCitera
Ämnesstartare

JackSilver:

Ja?!

sa bara att det är äckligt om du försöker ligga med henne.

SvaraCitera

lilasmet:

sa bara att det är äckligt om du försöker ligga med henne

vardå?varför är det äckligt???förklara gärna.(hon ser inte ut som tretton iaf,hon är lika lång som jag och mycket mognare än dig!)

SvaraCitera
Ämnesstartare

JackSilver:

vardå?varför är det äckligt???förklara gärna.(hon ser inte ut som tretton iaf,hon är lika lång som jag och mycket mognare än dig!)

jag är antagligen både mognare än dig och din tjej.
tycker inte att du ska ligga med någon under 15, det är att utnyttja, även om hon vill så var ett gott exempel och låt bli.

SvaraCitera

lilasmet:

jag är antagligen både mognare än dig och din tjej.
tycker inte att du ska ligga med någon under 15, det är att utnyttja, även om hon vill så var ett gott exempel och låt bli.

Jaså?finner det extremt moget att inte tro att hon är någon person man inte kan älska och älska med för att hon är 1.5 år från den sagda lagen i landet(vi har ändå sagt att vi inte ska ha just samlag nu,inte av den anledning som du nämnde men sex har vi för det![bigsmile])

SvaraCitera
Ämnesstartare

JackSilver:

Jaså?finner det extremt moget att inte tro att hon är någon person man inte kan älska och älska med för att hon är 1.5 år från den sagda lagen i landet

det har jag inte sagt att jag tror.
det är naivt att anta att jag tror det, det är naivt att inte förstå att lagen finns där av en anledning. Tycker ni borde gjort rätt i att vänta. Det är vad jag tycker. Du utnyttjar henne, det är så lagen ser på det hela. och så även jag.

SvaraCitera

lilasmet:

det har jag inte sagt att jag tror.
det är naivt att anta att jag tror det, det är naivt att inte förstå att lagen finns där av en anledning. Tycker ni borde gjort rätt i att vänta. Det är vad jag tycker. Du utnyttjar henne, det är så lagen ser på det hela. och så även jag.

Kärleken gör mig hemskt naiv är allt jag säger...Lagen ser inte...och Vi[love] tänker inte låta dig titta heller,att använda ordet utnyttja är fel när vi älskar varandra och att låta någon komma så nära så som vi båda gör,DET ÄR KÄRLEK och inte utnyttjande.Själv är jag fortfarande oskuld,hon har blivit utnyttjad av andra och har gått till domstol med det.målet gällde 3 personer...en betalade skadestånd...så som jag ser det har inte lagen hjälpt henne nånstans?varför ska den nu när hon är kär?(mottag dock en ursäkt över att jag sa att du antog henne som en icke-person)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet

SvaraCitera