Jag år 14, och håller till och från på med en kille som fyller 28 i år. Han är alltså dubbelt så gammal som mig.
Jag är väldigt mogen för min ålder, och får ofta höra kommentarer som "du är inte en dag under 19!" osv..
Folk spekulerar givetvis, för visst låter det fel att han är dubbelt så gammal. Vi försöker att inte bry oss så mycket av vad folk säger, men visst påverkas man.
Själva märker vi inte av den här åldersskillnaden speciellt mycket, utan det är precis som om vi är lika gamla allihopa - han, hans jämngamla kompisar och jag. Jag har mycket mer gemensamt med dom än med folk som är lika gamla som mig, och umgås mer med dessa människor än jag gör med dom i min egen ålder.
Hur stor ålderskillnad tycker ni är okej?
om ni har en sexuell relation så är det inte lagligt
tycker åldersskillnad inte spelar så stor roll men när man är väldigt ung så spelar det faktiskt en roll.
du kanske är som en 19 åring, men han kan inte vara vidare mogen när han är tillsammans med en som är hälften så gammal. Tycker jag 😮
Inte när du är så ung, när du är 30 och han 44 skiter jag i vilket though..
Måste vara en jävligt mobbad person om han umgås med en 14-åring.
k3fft
Skulle säga att det är för stor skillnad oavsett din mognad
Ofta du är seriös...
mina föräldrar har 16 års skillnad, men de va å andra sidan båda över 30 när de träffades... nja, om du nt vill få honom dömd för sexuellt utnyttjande av minderårig så släpp honom
Om ni har sexuellt umgänge låter det som att han mest e ute efter sex, kanske han e iaf
Vinegar Tits:
Måste vara en jävligt mobbad person om han umgås med en 14-åring.
exakt.
S3ON:
Inte när du är så ung, när du är 30 och han 44 skiter jag i vilket though..
håller med s3on...
Tråden raderad från Forum PLUS/Relationer, Samlevnad och Kompisar