Notifications
Clear all

Åldersskillnad?

Topic starter

Är 01:a och träffar en tjej som är 03. Tycker ni det är ok generellt, eller är det bara fel med den ålderskillnaden när man är så ung? Jag är 16 och hon 14.

Inget fel med det men kom ihåg att hon inte har fyllt 15 än så ni kan inte göra det.

ReplyQuote

Lazarus:
Inget fel med det men kom ihåg att hon inte har fyllt 15 än så ni kan inte göra det.

Äsch va gör det....om båda vill så kan dem....när jag var 14 så var det fullt öss....inte tänkte man på dem lagarna då x)

ReplyQuote
sies
 sies

vaniljmunken från norr:

Äsch va gör det....om båda vill så kan dem....när jag var 14 så var det fullt öss....inte tänkte man på dem lagarna då x)

Handlar inte riktigt om det. Visst kan de göra det om de vill, men han kan råka riktigt illa ut om hon bestämmer sig för att anmäla honom. 

ReplyQuote

Dem kan vara 15 båda två och kan anmäla honom för våldtäkt ändå och vinna så...det finns en risk i allt x)

ReplyQuote

Du kan inte åka dit för pedofili eftersom att det räknas som rimlig ålderskillnad.
Kom ihåg: When here age is on the clock, she's ready for the cock!

ReplyQuote

Kör hårt

ReplyQuote

2 års åldersskillnad, ni är ju som samtidigt skapta, det gö inte ett piss.
Knulla inte framför polisen med legget i fickan så.

ReplyQuote

ser inga problem med det 

ReplyQuote

abcd0107:
Är 01:a och träffar en tjej som är 03. Tycker ni det är ok generellt, eller är det bara fel med den ålderskillnaden när man är så ung? Jag är 16 och hon 14.

jag tycker att det är helt ok

ReplyQuote