Aviseringar
Rensa alla

alice in wonderland


doodle

Hehe, hade redan skrivit mina åsikter. Jajja, skadar inte någon.


   
SvaraCitera
Pocky

Snyggt gjord, speciellt i 3d.

Fast det som satte ett litet minus på mitt betyg var att man verkligen kunde känna vilken förbannat stor kontroll Disney hade över den.
Blev liksom inte riktigt den där impakten i kärnan på mig.
Om den hade varit som från 15 så hade den nog varit 100% galant~ [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pocky:

att man verkligen kunde känna vilken förbannat stor kontroll Disney hade över den

Detta var något jag också tänkte på, Burton försvann. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

trött på eskapism och tecknat, ge mig galen verklighet och galenskap med galenheter

hit med lite farligheter!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pocky:

Fast det som satte ett litet minus på mitt betyg var att man verkligen kunde känna vilken förbannat stor kontroll Disney hade över den.

Narnia 3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den sög så djävla mycket, jag ville bara hem och sova av mig ilskan över hur sämst den var och att jag betalat 90 spänn för att se skiten under hela filmen total djävla slakt och hädelse mot orginalet osv.

+ att även om den inte hade haft med orginalet att göra (dvs om inte delar av min ilska var hur mycket den PISSADE på orginalet) så hade den fortfarande vart en dålig film.

Den var skitgenerisk fantasy bah ohh den snygga vinner ohh högljudda stridsscener med oorginella tråkiga monster som man inte bryr sig ett skit om eller kan hänga med i om man inte har typ fotografiskt minne eftersom allt är så djävla yrt och virrigt + en handling lika djup som en uttorkad plaskdamm.

Djävla dynga.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

+ DEN DJÄVLA TÖNTIGA DANSGREJEN I SLUTET AV FILMEN VAR VERKLIGEN DROPPEN SOM BAH AKSDJAASKDHA HOOVERDAMMEN OCH DRÄNKTE ETT MINDRE AFRIKANSKT LAND.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag ville bara att bonham carter skulle mörda alla hela djävla filmen, blodbad blodbad skitfilm skitfilm


   
SvaraCitera

haha frodo 😀


   
SvaraCitera
blum
 blum

skärp er, den var dålig. för trist för att vara alice, hade kunnat hända så mycket mer. barnfilm.
fin och så ja, men knappast värd all hype.


   
SvaraCitera