Aviseringar
Rensa alla

Alkohol

Ämnesstartare

Hej, har en fråga.
blev för drygt 6 månader sedan utskriven från ett behandlingshem (öppet Hvb),
och i början gick det bra i skolan osv men sedan började jag skolka och har 50% frånvaro och det har även vart ett antal incidenter med alkohol inblandat, har blivit medvetslös 2 av gångerna och soc känner till ungefär 5 incidenter med alkohol. Häromdagen var jag och min flickvän på fest och blev bjuden på sprit, ungefär 500 ml, klunkade allt på ungefär 5 minuter och groggars inte utan drack rent.
jag blev så full att jag blev medvetslös och mina kompisar ringde ambulans, min syster och min mamma kom till platsen och körde oss till östra i Göteborg där jag fick dropp och min temperatur låg på 34 grader då mina kompisar sprutat kallt vatten i mitt ansikte för att försöka väcka mig.
behövde ej magpumpas eller något sådant jag behövde bara vila, sjukhuset skrev en rapport till socialtjänsten och är livrädd att bli placerad igen, kan någon som är lite mer erfaren än mig svara på om ja kommer bli placerad igen eller liknande?
(satt på behandlingshem pga att ja skolka hela tiden och var ute på nätterna med kompisar även ett tillfälle där droger var inblandat och jag är 15 år)

Citera

du kanske borde ta det lite lugnare med alkoholen, ett tips bara

SvaraCitera

din lever lär nog inte vara så glad nu för tiden nästa gång är den sista kanske

SvaraCitera