Infraröd:
Kör allt som oftast hasch. Brinner finfint, hehe.
åh fasen, har alltid tyckt att det varit jobbigt att röka rent och framförallt i holk.
Infraröd:
Jävligt schysst att försvinna i dimman innan sändags, måste jag dock påpeka. Äh, du vet.
hehe jorå, jag vet allt, nattaren är den bästa.
Infraröd:
Det är väl ändå "bättre än" att röka? Mitt bruk blir ju mindre frekvent om jag pausar ibland...
Jo givetvis! 🙂
Infraröd:
Det var roligt. Rökte ett gram på fyra timmar. Har dock ont i halsen idag...
oj hehe, jag å två polare drog i oss nästan 6g på 2,5timme, en spliff/holk/bong i kvarten, haha.
NUJÄVLARR:
åh fasen, har alltid tyckt att det varit jobbigt att röka rent och framförallt i holk.
Brukar göra som så att jag lägger en stor bit så att den petar ut i luften (holken på sned, givetvis). Sen tänder jag och blåser tills det blir glöd, sen kan man bara dra in rök tills det är aska kvar, och man får ut i princip hundra procent om man håller för alla hål när röken är i lungorna.
NUJÄVLARR:
hehe jorå, jag vet allt, nattaren är den bästa.
NUJÄVLARR:
Jo givetvis! 🙂
NUJÄVLARR:
oj hehe, jag å två polare drog i oss nästan 6g på 2,5timme, en spliff/holk/bong i kvarten, haha.
Oj... antingen är det duktig tolerans, eller så är ni oekonomiska.
Infraröd:
Brukar göra som så att jag lägger en stor bit så att den petar ut i luften (holken på sned, givetvis). Sen tänder jag och blåser tills det blir glöd, sen kan man bara dra in rök tills det är aska kvar, och man får ut i princip hundra procent om man håller för alla hål när röken är i lungorna.
aha då förstår jag.
Ja, det finns en hel del olika sätt att röka på, kul att lära sig något nytt 🙂
Infraröd:
Oj... antingen är det duktig tolerans, eller så är ni oekonomiska.
"I guarantee you can't out smoke me"
Sen var sällan pengar något problem hehe.
NUJÄVLARR:
aha då förstår jag.
Ja, det finns en hel del olika sätt att röka på, kul att lära sig något nytt 🙂
Aa, det är grejt.
NUJÄVLARR:
"I guarantee you can't out smoke me"
Sen var sällan pengar något problem hehe.
Hehe, no doubt. Najs.
*StarNoStar*:
nej det tycker jag inte, sålänge du inte måste göra det.
mina föräldrar dricker ca 3-4 starköl varje dag, en livsstil ser säkert dom det som. men jag kallar det snarare för socialt anpassade alkolister.
Oj, 3-4 öl varje dag, hm.
Rivethead:
kärring
D:
Tråden låst på grund av inaktivitet